معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: 8 هزار و 500 دانش‌آموز ایلامی به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.
کد خبر: ۳۳۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 06 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛جمال شاکرمی اظهار داشت: یک روز کوچک مردانی با دلی عظیم رفتند تا درس بزرگ به نسل‌های آینده بیاموزند، درسی که امروز دانش آموزان با رفتن به مناطق عملیاتی آن را از نزدیک می‌بینند و لمس می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: از همین دبیرستان‌های استان ایلام و در روزگاران گذشته دانش آموزانی رفتند و حماسه آفریدند و امروز جوانان این مرز و بوم می‌روند تا یادی از آن حماسه‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولین کاروان راهیان‌نور دانش آموزی امروز به مناطق عملیاتی اعزام شد، ادامه داد: امسال در بحث راهیان‌نور دانش آموزی با مشارکت سپاه و آموزش و پرورش تعداد 8 هزار و 500 نفر از دانش آموزان دختر و پسر به مناطق عملیاتی مهران و دهلران و فتح‌المبین اعزام خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه اهمیت اعزام کاروان‌های دانش آموزی راهیان‌نور بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: اجرای این اردوها در  ترویج روحیه ایثار و شهادت بسیار ضروری است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار