فرماندار سلماس با بیان اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت همبستگی جامعه اسلامی است، گفت: برنامه های این هفته باید نسبت به سال های قبل با شکوه تر برگزار شود.
کد خبر: ۳۴۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 10 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس ؛ مسعود حاجی علیلو روز شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته وحدت شهرستان، افزود:هفته وحدت این فرصت را فراهم می کند تا مسلمانان بتوانند برای همدلی و برادری هر چه بیشتر مذاهب اسلامی تلاش کنند. 

وی عنوان کرد: هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری هفته وحدت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده دشمنان در تفرقه اندازی بین مسلمانان بوده و باید با حفظ وحدت و همدلی توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
حاجی علیلو با تاکید به اینکه مسئولان و علمای دینی در این هفته به تبیین برکات نظام اسلامی و انسجام ملت بپردازند، ادامه داد: خوشبختانه مردم شیعی و سنی شهرستان سلماس در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور پررنگ و تاثیرگذاری دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلماس نیز در این جلسه از اجرای 30 برنامه محوری در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی همزمان با هفته وحدت در این شهرستان خبر داد وافزود : برگزاری همایش وحدت و اتحاد، برگزاری جشن جشن بزرگ وحدت در مصلی امام خمینی (ره) ،جشنواره و نشست های علمی و هم اندیشی، شب شعر، محفل انس با قرآن، مسابقات کتابخوانی و دیدار با خانواده معظم شهدا، بخشی از برنامه های هفته وحدت در این شهرستان است.
حجت الاسلام مصطفی مجمد لو یکی از اهداف انقلاب اسلامی را اتحاد بین دنیای اسلام عنوان کردو گفت: مسلمانان با اتحاد و یکپارچگی می توانند آینده روشنی را برای دنیای اسلام رقم بزنند و دشمنان را ناامید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار