رئیس میراث فرهنگی و گردشگری ایوان ؛
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایوان گفت:این طرح در 2 فاز احداث می شود که فاز اول آن شامل ایجاد سکوی بزرگ اسکله برای بازی های آبی، پارکینگ و آلاچیق و در فاز دوم نیز واحدهای اقامتی به صورت کمپ احداث خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 11 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ اکبر چراغی روز یکشنبه  اظهار کرد:  9 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز اول مجتمع ساحلی گردشگری سد کنگیر در این شهرستان اختصاص یافت.
 
وی افزود: با حمایت بانک عامل فاز اول این طرح تا پایان سال 95 و فاز دوم آن نیز هفته دولت سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.
 
چراغی یادآور شد: اجرای این طرح توسط بخش خصوصی با اشتغالزایی 23 نفر به صورت مستقیم همراه است و با به بهره برداری رسیدن آن، برای افراد بسیاری بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند.
 
وی تاکید کرد: اجرای این طرح موجب توسعه گردشگری و از بین رفتن بخشی از معضل بیکاری در این شهرستان همچنین موجب رونق اقتصادی، تبادلات اجتماعی و فرهنگی می شود.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایوان گفت: این مجتمع با توجه به اینکه در حاشیه سد کنگیر قرار دارد در جذب گردشگران می تواند موثر باشد و یکی از جاذبه ها و مکمل منطقه تفریحی کنگیر محسوب شود.
 
عملیات اجرایی مجتمع گردشگری ساحلی سد گنگیر ایوان در استان ایلام روز یکشنبه هفته گذشته در آیینی با حضور استاندار ایلام، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونان استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان ایوان آغاز شد.
 
سد کنگیر ایوان شامل 22 کیلومتر کانال اصلی و فرعی و 18 ایستگاه پمپاژ آب است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار