برگزیدگان نخستین جشنواره عکس بهزیستی با عنوان مسیر سبز ویژه اربعین حسینی روز یکشنبه در آیینی با حضور معاون استاندار، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و جمع دیگری از مسئولان محلی در محل هتل زاگرس ایلام معرفی شدند.
کد خبر: ۳۴۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 11 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛در این جشنواره در بخش حرفه ای محمد آهنگر از خوزستان، شکوفه نوربخش از ایلام و محمد کلانتری از دره شهر به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.
 
همچنین در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز مصطفی پورتیمور از ایلام، هادی اسماعیلی از ایلام و امیرمحمد سلیمانی از تهران عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
مدیرکل بهزیستی استان ایلام در این آیین گفت: پس از اعلام فراخوان این جشنواره، 70 هنرمند عکاس کشور با ارسال 338 اثر در این جشنواره شرکت کردند.
 
فرهاد قیصربیگی اظهار کرد: پس از داوری آثار توسط منوچهر تتری، هادی کریمی و سجاد ذوالفقاری در مجموع 6 اثر در 2 بخش حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه بعنوان برگزیده معرفی شدند.
 
وی یادآور شد: مهلت ارسال اثر به این جشنواره ابتدا تا پنجم آذر اعلام شده بود که به منظور شرکت هر چه بیشتر علاقه مندان تا 10 آذر تمدید شد.
 
قیصربیگی افزود: این جشنواره به منظور تحقق شعار معلولیت محدودیت نیست ویژه پیاده روی و حماسه اربعین حسینی در 2 سطح عکاسی حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه با موضوع های عکاسی از توانخواهان در مسیر پیاده روی اربعین و فعالیت های سازمان بهزیستی در زمینه های مددکاری، توانبخشی و اورژانس اجتماعی برگزار شد.
 
همچنین در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از آثار عکاسان راه یافته به جشنواره برپا شد و مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.
 
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب باختری ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است که در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از یک میلیون و 100 هزار زائر از این گذرگاه مرزی کشورمان به عراق سفر کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار