مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۵ طرح با اعتباری بالغ بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.
کد خبر: ۳۴۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 12 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ «منصور ملک‌حسینی» در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح‌های اقتصاد مقاومتی و فعالان اردوهای جهادی این استان، اظهار کرد: عزیزان دانش‌آموز و دانشجو در ایام تابستان و نوروز، با حضور در مناطق روستایی و محروم با شرکت در طرح‌های عمرانی، خدمات بی‌نظیری به این مناطق ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از سال 92 به ‌صورت عملیاتی در بحث اقتصاد مقاومتی آغاز کرده است، افزود: در سال 92 حدود 427 طرح بااعتباری بالغ ‌بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان، در سال ۹۳ حدود ۷۰۲ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ ‌بر هفت میلیارد تومان، در سال 94 یک هزار و  335 طرح بااعتباری بالغ ‌بر 14 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۵ طرح با اعتباری بالغ  بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری ۹ میلیارد تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی در کل استان به ‌ویژه در مناطق محروم و روستایی پرداخت شود.

ملک‌حسینی عنوان کرد: در حوزه اردوهای جهادی از ابتدای سال ۹۵ تاکنون درمجموع از حجم ۸۴ هزار و ۶۴۱ نفر روز اردوهای جهادی شامل اردوهای دو روزه، سه‌ روزه، 5 روزه و 10 روزه ۴۷۵ هزار نفر روز در سطح مناطق مختلف استان به‌ ویژه مناطق روستایی و محروم در راستای امورات عمرانی و اقتصاد مقاومتی کار انجام ‌شده است.

وی با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی یک نفر برگزیده و برتر کشوری سهم استان ایلام بوده است که در هفته بسیج از این برگزیده ایلامی تقدیر شده، گفت: فعالان و جهادگران بسیجی نقشی ارزنده و بی‌بدیل در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و اجرای آموزش‌های اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی درصدد است که در بحث آموزش طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی وارد شده و گروه‌های جهادی بیشتر در حوزه آموزش‌های طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح مناطق روستایی و مناطق محروم و دورافتاده‌ی استان فعالیت کنند./م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار