کد خبر: ۳۴۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷ 14 December 2016
تابناک / فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه در حوزه بحران نیازمند شناسایی امکانات موجود هستیم، اظهارداشت: وضعیت پسماند در صومعه‌سرا فراتر از بحران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حسین اسمعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا عصر امروز(23آذر) در جلسه ستاد بحران این شهرستان در سالن فرمانداری با بیان اینکه در حوزه بحران نیازمند شناسایی امکانات موجود هستیم، اظهارداشت: وضعیت پسماند در صومعه‌سرا فراتر از بحران است.

 

وی با بیان اینکه شهرداران و بخشداران در زمینه مذکور تلاش می‌کنند اما باید بیشتر از این تلاش کنند، افزود: رئیس بهزیستی قرار شد یک کیف زباله برای همه ماشین‌های مسئولان ادارات تعریف کند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه فضای مجازی از دیگر بحران‌های جامعه امروز است، گفت: انتخابات نزدیک است و مسئولان به این فضاها دامن نزنند و بسیاری از تخریب‌ها در این فضا ایجاد می‌شود.

 

مصرف 600 هزار دوز واکسن نیوکاسل برای طیور بومی صومعه‌سرا
در ادامه دکتر مهدی بهروزی، رئیس شبکه دامپزشکی صومعه‌سرا با بیان اینکه آنفلونزای فوق حاد پرندگان جز آنفلونزاهای قوی است و نسبت به این ویروس حساسیت‌های زیادی داریم، گفت: تاکنون استان‌های مازندران، قم، البرز، تهران، بخشی از قزوین، زنجان و آذربایجان شرقی درگیر این نوع بیماری هستند.

 

وی با بیان اینکه استان گیلان در محاصره این استان‌های مذکور است، تصریح کرد: دو نمونه از این ویروس در شهرستان رودسر مشاهده شده است.

 

رئیس شبکه دامپزشکی صومعه‌سرا با بیان اینکه اگر این ویروس با آنفلونزای انسانی ترکیب شود قابلیت انتقال از انسان به انسان را دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون نمونه این ویروس در صومعه‌سرا مشاهده نشده است.

 

بهروزی با بیان اینکه ماه گذشته با همکاری سازمان بسیج سازندگی حدود 100 نفر از بسیجیان منطقه برای بحث واکسیناسیون طیور آموزش داده شدند، افزود: 600 هزار دوز واکسن نیوکاسل برای طیور مصرف شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صومعه سرایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
بنرهای تشکر بابت کاره ناتمام هنوز نصب میشود، همه فکر میکنند تمام مشکلات در صومعه سرا بطرف شده.

جدیداً خبرهای تلگرامی به کمک نماینده ما آمد. آقای دلخوش با هر کی سلام علیک می کند یا هر قدم میزند هر سوالی می کند ودستی با هرکه میدهد گزارش و عملکرد تلگرامی شده
سایت اینترنت آقای دلخوش خبرش قدیمی ویک طرفهاست. ونظرات کاربران درج نمی شود. بخاطر عدم نوشتن نظرات مردم اشتباهات گذشته بصورت دیگر انجام می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار