حسن فتحی و سعید کاکاوند 2 مربی قزوینی در کمپ آموزشی فوتبال باشگاه بارسلونا در تهران شرکت کردند.
کد خبر: ۳۴۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 18 December 2016
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، کمپ آموزشی باشگاه بارسلونای اسپانیا از 20 آذر ماه جاری به مدت یک هفته در باشگاه نفت تهران برگزار شد و در این رابطه دو مربی پایه فوتبال استان قزوین نیز در این دوره آموزشی شرکت داشتند.
حسن فتحی در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره آموزشی 9 مربی از تهران، 2 مربی از قزوین و یک مربی از گیلان حضور داشتند که توسط کانون مربیان فوتبال ایران انتخاب شده بودند.
وی با اشاره به حضور 5 مربی باشگاه بارسلونا در این کمپ آموزشی، یادآور شد: کیفیت این دوره غیر قابل مقایسه با دوره های گذرانده شده بود و شرکت کنندگان در آن از سطح کیفی بسیار بالای آن نیز احساس رضایت داشتند.
این مربی پایه فوتبال قزوین ادامه داد: هدف از برپایی کمپ آموزشی بارسلونا بررسی ظرفیت و توانمندی کشور ما برای احداث مدرسه دائمی فوتبال بارسلونا بوده که امیدواریم با توجه به وجود استعدادهای بسیار زیاد ما در این رشته ورزشی، شاهد تحقق این موضوع در آینده نزدیک باشیم.
فتحی با اشاره به اینکه بدون شک باشگاه بارسلونا یکی از بزرگترین باشگاه های جهان محسوب می شود تا جایی که لیگ فوتبال لالیگا به عنوان یکی از سه لیگ برتر دنیا به حساب می آید، یادآور شد: مسایل فنی و تکنیکی، به خصوص فوتبال پایه همواره از دغدغه ها و برنامه های مهم چنین باشگاه هایی در جهان محسوب می شود و حضور این باشگاه در کشور ما نیز بدون شک با برنامه ریزی های دقیق این باشگاه مشهور صورت گرفته است.
سعید کاکاوند دیگر مربی قزوینی شرکت کننده در این دوره آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: باشگاه بارسلونا 300 پایگاه در سراسر جهان دارد و امیدواریم با رایزنی های انجام شده شاهد راه اندازی مدرسه دائمی این باشگاه در کشور خود باشیم.
وی ادامه داد: این باشگاه در صورت تامین شرایط و تجهیزات اولیه، 2 مدرسه فوتبال را در تهران و کیش تاسیس می کند و به زودی شاهد کلید خوردن آن در تهران نیز خواهیم بود.
کاکاوند با اشاره به شرایط مربیان برای حضور در این کمپ آموزشی، افزود: بررسی سوابق کاری، داشتن مدارک مربیگری و مدارک علمی مرتبط از جمله معیارهای لازم برای شرکت در این کمپ بود که طی بررسی های صورت گرفته در نتیجه 2 تن از مربیان قزوینی به این کمپ دعوت شدند.
وی در پایان یادآور شد: حضور کمپ بارسلونا تنها استعدادیابی نبوده بلکه با هدف برآورده شدن اولیه از میزان آمادگی و ظرفیت موجود برای احداث مدارس فوتبال این باشگاه در کشور ما بوده است.
مدرسه فوتبال بارسلونا یک مدرسه فوتبال حرفه‌ای در قلب فوتبال اسپانیا (باشگاه بارسلونا) بوده و مرکزی برای آموزش و تمرین کودکان 8 تا 14 سال است.
در این مرکز کودکان با اصول و تکنیک‌های پایه فوتبال به صورت حرفه‌ای آشنا شده و تحت تعلیم و آموزش مربیان مجرب این باشگاه جهانی قرار می‌گیرند.
حسن فتحی و سعید کاکاوند 2 مربی قزوینی و دارنده مدرک A آسیا و دوره های فیفا را در کارنامه کاری خود داشته و وظیفه استعدادیابی تیم ملی را در قزوین برعهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار