معاون وزیر فرهنگ وارشاد؛
معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: یکی از مشکلات اساسی حوزه فرهنگ و هنر نبود فرماندهی و هماهنگی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در کشور است.
کد خبر: ۳۴۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 21 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛"علی اصغر کاراندیش "؛ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی حوزه فرهنگ و هنر نبود فرماندهی و هماهنگی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در کشور است.

کار اندیش ادامه داد: اکنون 26 دستگاه دیگر در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ فعالیت دارند که لازم است یک مرکز فرماندهی اجرای فعالیت های فرهنگی با همکاری ائمه جمعه در سطح استان ها تشکیل شود. 


وی ضعف در تولید محتوا در حوزه فرهنگ و هنر را یکی از مشکلات این حوزه دانست و یادآور شد: با توجه به گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، است این رسانه ها در حوزه تولید محتوا نیز وارد عرصه شده و محتوای مطالب تولیدی شان در راستای ترویج فرهنگ دینی و اشاعه سبک زندگی ایرانی، اسلامی باشد تا به صورت مناسب در اختیار نسل جوان قرار گیرد. 

وی سپس با اشاره به اینکه


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این وزارتخانه مخاطبان مختلفی در حوزه های متنوع فرهنگی و هنری دارد که باید به همه این حوزه ها توجه کند، گفت: تمام تلاش وزارت اینکه حوزه های فرهنگی و هنری نظیر تئاتر، موسیقی در راستای ترویج اعتقادهای دینی و اسلامی باشند و همه امکانات برای ترویج فرهنگ دینی بکارگیری شود. 


امام جمعه ایلام گفت: حماسه هایی که مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزها و کیان کشور آفریدند بر کسی پوشیده نیست ولی به نحو مطلوب و مورد انتظار در جامعه اطلاع رسانی نشده است.


وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگاه بی بدیلی در کشور دارد، ادامه داد: این حوزه با فرهنگ دینی مردم ارتباط مستقیم داشته و فلسفه وجودی این وزارتخانه ارتفا فرهنگ دینی و اسلامی است./م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار