رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: با رایزنی های صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش امیدواریم قبل از پایان سال مطابلات فرهنگیان پرداخت شود.
کد خبر: ۳۴۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 22 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛ "جاسم ولدبیگی"، ریاست آموزش و پرورش شهرستان ایلام در خصوص معوقات بازنشستگان و هزینه کفن و دفن کارکنان فوتی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با مشکلات جدی اعتباری مواجه بوده و نظام آموزش و پرورش هیچگاه در طول ادوار مختلف از نظر بودجه و اعتبارات در جایگاه واقعی خود  قرار نگرفته است.

ولدبیگی اظهار کرد: عوامل گوناگونی موجب شده که آموزش و پرورش از نظر بودجه و اعتبارات مشکلاتی جدی داشته باشد و متاسفانه همیشه در میان کارمندان دولت معلمان مظلوم ترین قشر کارمندان بوده اند.

وی افزود: پرداختی معلمان از تمامی کارکنان دولتی در سطح پایینتری قرار دارد از طرفی نیز بعد از 30 سال که معلمی بازنشسته می شود باز هم با مشکلات عدیده ای مواجه است.

ریاست آموزش و پرورش شهرستان ایلام تشریح کرد: در دو سال اخیر همکارانی بازنشسته شده اند اما پاداش پایان خدمت به آنها تعلق نگرفته است.

ولدبیگی عنوان کرد: هزینه کفن و دفن، ازدواج فرزندان فرهنگی و مرخصی هایی که نزد دولت به عنوان طلب دارند، سالهاست که تلنبار شده، اما با توجه به رایزنی هایی که در وزارت خانه انجام گرفته شده، امیدواریم قبل از پایان سال پرداخت شود./م
 
 
 
منبع :ایلام پویا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار