با دعوت و پیگیری صندوق ذخیره کارکنان شهرداری؛
مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین گفت: تفاهم نامه اقتصادی میان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین و یک شرکت چینی امضا شد.
کد خبر: ۳۴۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمود نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای جذب حداکثری سرمایه گذاری های خارجی در استان، تفاهم نامه اقتصادی میان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین و یک شرکت چینی با حضور قاسمی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان امضا شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین گفت:این تفاهم نامه که با اهداف بررسی، تعریف و تدوین برنامه های اقتصادی سودآور با مشارکت طرفین، همکاری طرفین برای اخذ وام و تسهیلات اعتباری از بانک ها و نهادهای مالی خارجی، تامین سرمایه و تاسیس شرکت های مختلط  و عقد قراردادهای    joint venture برای اجرای پروژه ها منعقد شده است به دنبال انتقال سرمایه و دانش فنی و تکنولوژی ساخت بعضی از کالاهای تخصصی این شرکت نظیر تجهیزات الکترونیکال، ترانسفورماتورهای روغنی و خشک انواع کلیدهای low-medium-height  ولتاژ و کلید های GIS  دراستان قزوین است.

وی افزود: شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ شامل شرکت های «شانگهای هواتونگ، جیالینگ، هانگشن الکتریک» هستند.  

نصرتی با اشاره به اینکه در راستای  این تفاهم نامه طرفین متعهد شده اند ظرف یک ماه نسبت به تبادل اطلاعات پروژه، سوابق، پیشنهادات مالی و سرمایه گذاری اقدام کنند افزود: با امضای این تفاهم نامه گام های موثری در جهت تقویت سیاست های اقتصاد مقاومتی  و صرفه جویی اقتصادی در تامین کالاهای واسطه ایی بخش صنعت و ساختمان و همچنین اشتغال زایی برداشته خواهد شد.

وی همچنین اظهارامیدواری نمود اقدامات و فعالیت های این مجموعه نسبت به پیشبرد اهداف مالی و تامین و جذب حداکثری سود و منافع برای سهامداران  و ذینفعان صندوق از طریق شناسایی سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی منتهی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار