مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نخستین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام اسفندماه امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 24 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛منصور محبی روز شنبه اظهار کرد: این دوره با همکاری موسسه فرهنگی، هنری فراسوی فصل پنجم هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت شرکت تا پایان دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
 
محبی تاکید کرد: جایزه کتاب سال استان ایلام به همه مولفان و پدید آورندگانی که در سال 94 حداقل در یکی از محورهای مورد نظر آثار خود را منتشر کرده باشند به انتخاب هیات داوران تعلق خواهد گرفت.
 
وی محورهای نخستین دوره کتاب سال استان را شامل آثار ایرانی و خارجی در حوزه ایلام شناسی، آثار پدید آورندگان ایلامی در تمامی حوزه ها و آثاری که برای اولین بار در سال 94 با مجوز رسمی از وزارت ارشاد چاپ شده باشند، دانست و یادآور شد: این افراد می توانند در این دوره شرکت کرده و ملاک سال انتشار نیز شناسنامه کتاب خواهد بود.
 
محبی هدف از برگزاری این دوره را حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی اعلام کرد.

مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اضافه کرد: هر مولف سه نسخه از اثر خود را می تواند تا 30 دی ماه برای داوری به دبیرخانه نخستین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کند./م
 
 
 
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار