معاون استاندار خراسان جنوبی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: در بحث تقسیم اعتبارات شهرستان‌ها حتما شاخص محرومیت را لحاظ خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۵۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 27 December 2016
 عصمت سرفرازی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه بیان کرد: تولیدات کشاورزی و دامپروری مواد اولیه برای رفع نیاز های اساسی زندگی انسان‌هاست.

وی از مردم شهرستان بشرویه بدلیل تلاش و کوشش در عرصه کشاورزی و دامپروری و تامین نیاز اولیه انسان‌ها قدردانی کرد.

سرافرازی گفت: اگر منصفانه بنگریم به آنچه در این سه سال در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده و نگاهی به هشت سال گذشته آن داشته باشیم متوجه فضاسازی و بسترسازی مناسب دولت برای پیشرفت کشور می‌شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: در سال ۹۲ رویکرد اعتدال گرایی دولت در برابر بداخلاقی‌ها و قانون گریزی‌ها عامل بود که سبب رای مردم برای این دولت شد.

 وی افزود: عشق به نظام، مردم را پای صندوق های رای آورد لذا ما نیز باید خدمت به مردم را همواره مدنظر قرار دهیم.

سرفرازی اظهار داشت: دولت از همان آغاز در تدوین برنامه‌ها خود بر ایجاد فضای سیاسی آرام تاکید داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداریخراسان جنوبی افزود: علی رغم نقدهای غیر منصفانه ای که بر دولت زده شد اما چون این دولت سعی بر ایجاد آرامش در جامعه دارد پاسخگویی نکرد.

سرفزاری بیان کرد: متاسفانه اطلاع رسانی اقدامات دولت مظلوم واقع شده و افرادی نقدهایی غیرمنصفانه و بدون توجه به اقدامات دولت داشتند.

وی گفت: در عرصه اقتصادی بررسی آمار و ارقام چون بحث تورم نشان از تلاش دولت بر ایجاد رفاه و آسایش برای مردم در حوزه اقتصادی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی افزود: در عرصه فرهنگی هم دولت تاکید بر تلاش در راستای حفظ امنیت در حوزه فرهنگ و هنر را دارد.

سرفرازی گفت: از اغاز به کار دولت تدبیر و امید با تاکید ریاست جمهور اگر می‌خواهیم در حوزه های مختلف موفق باشیم باید متکی به سرمایه های اجتماعی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: تاکید رئیس جمهور به تمامی مسئولین آن بود که آنچه می‌تواند ما را به موفقیت برساند این است که با مردم گفتمان صادقانه داشته باشیم.

سرافرازی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، تعامل با خارج را برای صادرات تولیدات خود نباید نادیده بگیریم.

وی افزود: هم اکنون تولید کنندگان می‌گویند تلاش های دولت روزنه هایی از امیدواری را در آنها به وجود آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: نگاه دولت بر این است که به رفع موانع بپردازد و تسهیل گری داشته باشد و در عین حال نظارت را به طور دقیق انجام دهد.

سرفرازی بیان کرد: علاوه بر حوزه تولیدات، بحث گردشگری در دولت جز سند چشم انداز است و در برنامه ششم تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری شده است.

 معاونت گردشگری در استانداری خراسان جنوبی فعال می‌شود

وی با اشاره به اینکه در استان بستر و فضا برای گردشگری فراهم است، گفت: به زودی معاون استاندار در حوزه گردشگری منصوب خواهد شد که این امر موجب اتفاقات خوبی در این زمینه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: برخی بدون توجه به ضابطه های موجود نیروهای قراردادی بسیاری از گذشته گرفته بودند که این امر مشکلاتی را در جذب نیرو نیز به وجود آورده بود.

وی افزود: این دولت با ۷۰۰ هزار میلیارد دلار بدهی مسئولیت را تحویل گرفت و تمام سختی‌ها را بر خود هموار کرد.

سرفرازی بیان کرد: دولت تصمیم گرفت تا در بحث استخدام و منابع انسانی تمهیداتی بیندیشد و نگاه دولت این است که تصدی گری و کار دولتی را کاهش داده و کار را به دست خود مردم بسپارد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی در خصوص تقسیم اعتبارات گفت: تقسیم اعتبارات متناسب با محرومیت و نیازهای هر منطقه نیز انجام خواهد شد.

سرفرازی بیان کرد: اخیرا دولت یک لایحه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری برای مناطق مرزی و روستایی، عشایری در نظر گرفته که درصدد هستیم آن را برای مناطق استان جذب کنیم.

وی افزود: شاید مهم‌ترین مشکل ما امروز این باشد که نتوانسته‌ایم آنطور که باید در تقویت کارآفرینی و ایده پردازی اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: امروز باید در تمام عرصه‌ها از خانواده، مدرسه، دانشگاه همه و همه برای تربیت افراد کارآفرین تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: در حوزه کشاورزی دولت تلاش کرده متناسب با استعداد مناطق رشد ۹ درصدی را داشته باشیم و خدماتی را در خصوص محصول استراتژیک گندم ارائه کرده است.

سرفرازی بیان کرد: برای تقسیم اعتبارات محرومیت را حتما در نظر خواهیم گرفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار