رییس اداره ثبت احوال پلدشت خبر داد:
رییس اداره ثبت احوال پلدشت گفت: طی 9 ماهه ی سالجاری 868 واقعه ولادت در پلدشت ثبت شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 8/4 درصدی برخوردار است.
کد خبر: ۳۵۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 29 December 2016

 

رشد 8/4 درصدی آمار ولادت در پلدشت  

 
 
 
   
به گزارش اروم نیوز به نقل از آراز سسی، شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی پلدشت صبح امروز با حضور مسئولان مربوطه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.


اکبر عبدالله نژاد گفت: ثبت وقایع حیاتی در برنامه ریزی های شهرستانی، استانی و کشوری نقش مهمی دارد و تمام دستگاه های دخیل در امر ثبت وقایع حیاتی باید بدون هیچ قصوری وظیفه خود را انجام داده و گزارشات را به ثبت احوال ارائه نمایند.


وی در ادامه با اذعان به این موضوع که خانه های بهداشت در روستاها می توانند در ثبت وقایع حیاتی نقش مهمی را ایفا کند تصریح کرد: مسئولان مربوطه فرم های مربوطه را تهیه و در اختیار خانه های بهداشت قرار دهد تا وقایع در مهلت مقرر ثبت و در اختیار ثبت احوال قرار گیرد.


فرماندار پلدشت از دیگر اعضای این جلسه خواست اقدامات و گزارشات خود را در راستای ثبت وقایع حیاتی بصورت مستمر و هر 15 روز یکبار به فرمانداری اعلام نمایند.


کامل تیموری گفت: طی 9 ماهه ی سالجاری 868 واقعه ولادت در پلدشت ثبت شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 8/4 درصدی برخوردار است.


وی تصریح کرد: در این مدت 159 فقره فوت در شهرستان به ثبت رسیده است.


رییس اداره ثبت احوال پلدشت درخصوص کارت هوشمند افزود: طی سال جاری 3 هزار و 750 فقره کارت هوشمند در این شهرستان ثبت نام شده است و ایستگاه جدید ثبت نام کارت هوشمند در اداره پست راه اندازی شده است.

ارسالی بابایی
انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار