بخشدار بخش کوهسار سلماس گفت: با وجود بارندگی های هفته جاری و یخبندان هم اکنون تمامی راه های روستایی در بخش کوهسار سلماس باز و تردد برقرار است.
کد خبر: ۳۵۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 30 December 2016
عارف خدرلو در گفت و گو با  خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس اظهار کرد: عملیات بازگشایی بیش از 45 راه روستایی بخش کوهسار سلماس که از اوایل هفته جاری به دلیل بارش برف و یخبندان بسته شده بود، بازگشایی شده و برای جلوگیری از لغزندگی جاده ها و تردد راحت تر روستاییان، اکثر راه های مواصلاتی روستاهای این بخش نمک ریزی و شن پاشی شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون تردد وسایل نقلیه در این مسیرها امکان پذیر است، گفت: پس از باز گشایی همه مسیر های روستایی از صبح امروز 2 خودرو نمک پاش در مسیرهای اصلی این بخش به ویژه تازه شهر به سمت کوزه رش و تازه شهر به سمت دلزری اعزام شده است.
خدرلو با اشاره به لغزنده بودن جاده ها و یخبندان در اکثر راه های ارتباطی بخش کوهسار سلماس اظهار کرد: با توجه به نمک پاشی های صورت گرفته، رانندگان برای جلوگیری از هرگونه حوادث باید با احتیاط و همراه با امکانات و تجهیزات زمستانی تردد کنند.
به گزارش نابناک آذربایجان غربی، بخش کوهسار شهرستان سلماس دارای 83 روستاست که ساکنان این روستاها در فصل سرما همواره با مشکل بسته شدن راه ارتباطی با مرکز شهرستان مواجه می شوند.
شهرستان سلماس در شمال آذربایجان غربی و در منطقه کوهستانی واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار