مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان‌غربی:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از برگزاری دومین دوره همایش «کبوتر کوچه ما» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 31 December 2016

   
به گزارش اروم‌نیوز ، جواد زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش آشناسازی کودکان و نوجوانان با رسالت شهدا و برانگیختن احساس کنجکاوی و توجه آن‌ها نسبت به زندگی شهدای انقلاب‌اسلامی است.

وی افزود: در این همایش دانش‌آموزان می‌توانند ضمن تحقیق در مورد شهدای محله خود یا شهدایی که کوچه و خیابان‌شان به نام آن‌ها مزین شده، در مسابقه شرکت کرده و آثار خود را به مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان ارائه دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، در خصوص نحوه شرکت و نیز اجرای مراحل همایش بیان داشت: شیوه کار در این همایش به نحوی است که کودکان و نوجوانان با هدایت مربیان و معلمان خود نسبت به جمع آوری اطلاعات درباره زندگی و شخصیت شهید کوچه یا محله خود اقدام می‌کنند. البته توجه به شیوه خلاق ارائه این اطلاعات در قالب یکی از فعالیت‌های کانون، در بازه زمانی 15 دقیقه از مهم‌ترین نکاتی است که اعضا و دانش‌آموزان باید به آن توجه داشته باشند.

وی، خاطرنشان کرد: امسال این همایش با مشارکت استانداری، ادارات کل آموزش و پرورش، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیمای استان برگزار می‌شود.

زاهدی، در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در همایش «کبوتر کوچه ما» در گروه سنی 12 تا 17 سال خواهند بود، گفت: دانش‌آموزان باید آثار خود را تا دهم بهمن‌ماه به اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی واقع در خیابان والفجر 2، داخل پارک ملت ارائه دهند.

 



انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار