فرمانداران شهرستان های 10 گانه استان ایلام روز دوشنبه در پیام های جداگانه ای رحلت مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۵۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 09 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.

پیام تسلیت سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران
خبر ناگهانی و غم انگیز در گذشت یار دیرین امام و انقلاب و ذخیره ارزشمند سالها مجاهدت و ایثار و از همه مهم تر خادم ملت در مسئولیت های مختلف ایت الله هاشمی رفسنجانی موجب تالم خاطر آحاد جامعه و دوستداران انقلاب و همسنگران دیرین آن مبارز خستگی ناپذیر شد مردی که زندگیش مملو از سوابق درخشان مبارزاتی برای سربلندی انقلاب و ادامه راه امام و ارزش ها بود.

سوابق درخشان این مبارز نستوه در حافظه تاریخ و مردم فهیم و قدر شناس ایران اسلامی برای همیشه جاودانه خواهد ماند اگر چه امروز ان ذخیره انقلاب بعد از سالها مجاهدت بسوی معبود خویش شتافت اما منش و رفتار و بزرگی و ایثار و فداکاری این بزرگ مرد در دلها جاودانه خواهد ماند و هرگز فراموش نخواهد شد.

این مصیبت بزرگ را به مردم عزیز و فهیم شهرستان دهلران تسلیت می گوییم و از پیشگاه حضرت حق می خواهیم روح بلندش را قرین دریای بیکران رحمت خویش فرماید.

 پیام تسلیت مراد یگانه سرپرست فرمانداری چرداول

همه از اوییم و بسوی او باز می گردیم

با دلی سرشار از غم و اندوه ضایعه جانسوز و دردناک رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری ،ذخیره انقلاب و شخصیت بزرگی که عمر با برکت خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و اعتلای ارزش ها و دستاوردهای والای جمهوری اسلامی گذراندند و نماد و نگین درخشان انقلاب اسلامی بودند را به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری اسلامی، ملت وفادار ایران و خانواده داغدار و معزای هاشمی رفسنجانی تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند منان در شب رحلت حضرت فاطمه معصومه (ص ) علو درجات را برای این عالم ربانی و سیاستمدار مبارز و انقلابی و صبوری برای ملت جمهوری اسلامی مسالت دارم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار