استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام از اختصاص اعتبار یک میلیارد ریالی در راستای تأمین تجهیزات برای دانش آموزان استثنایی در استان خبرداد.
کد خبر: ۳۶۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا مروارید در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به اعضاء این شوراها در سطح استان، خواستار انعکاس رسانه ای عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان شد و اظهار داشت: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش استان موفق شده است که در بین 6 شورای برتر کشور قرار گیرد.
 
وی ابراز داشت: به منظور همفکری و دریافت گزارشات عملکرد شوراهای آموزش و پرورش، در جلسات بعدی به نوبت از شوراهای سطح استان دعوت به عمل آید.
 
استاندار ایلام ضمن اشاره به این نکته که آمار و نیازهای دانش آموزان استثنایی باید در اختیار اداره کل بهزیستی استان قرار گیرد، گفت: لازم است به منظور پیگیری مطلوب وضعیت دانش آموزان استثنایی، ارتباط تنگاتنگی بین اداره آموزش و پرورش استثنایی و بهزیستی برقرار شود.
 
وی همچنین خواستار مساعدت شهرداری های سطح استان به بهسازی و نوسازی مدارس استثنایی سطح استان شد.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به وضعیت دانش آموزان قربانی مین، خواستار برگزاری کنگره قربانیان مین در استان شد.
 
وی به لزوم توانمندسازی دانش آموزان استثنایی اشاره و ابراز داشت: معمولاً افراد معلول از یک حس قوی برخوردار هستند که باید این حس آنان شناسایی و در راستای تقویت آن حس، دانش آموزان استثنایی توانمند شوند.
 
مروارید در خصوص بهینه سازی مدارس عشایری نیز اظهار داشت: باید از روش های جدید برای بهینه سازی مدارس عشایری استفاده شود.
 
لازم به ذکر است در این جلسه مبلغ یک میلیارد ریال جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان استثنایی استان اختصاص یافت./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار