رئیس شورای شهر آبیک خبرداد
رئیس شورای شهر آبیک از اختصاص 2000 متر مربع زمین برای احداث مسکن محرومان این شهر از سوی شورای شهر و شهرداری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، موسی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: با توجه به  اجرای طرح ساخت مسکن  برای محرومان از سوی دولت، 2 هزار متر مربع زمین از املاک  شهرداری آبیک برای اجرای این طرح تعیین و اختصاص یافته است.

رئیس شورای شهر آبیک افزود: زمین اختصاص یافته برای ساخت مسکن محرومان که شامل مددجویان کمیته امداد امام خمینی می‌شود، از نظر قانونی هیچ مشکلی ندارد.

محمدی ادامه داد: در خصوص تغییر کاربری زمین اختصاص داده شده برای ساخت مسکن محرومان  شهر آبیک، از سوی استانداری قزوین قول مساعدت 100 درصدی داده شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای ساخت مسکن محرومان شهر آبیک ویژه مددجویان کمیته امداد از سوی دولت اختصاص یافته، خاطرنشان کرد: 2 هزار متر مربع زمین به صورت رایگان از سوی شهرداری آبیک برای ساخت 40 مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد اختصاص داده شده است.

این مسؤول یادآور شد: پس از کلنگ‌زنی طرح ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد شهر آبیک، طی بازه زمانی کوتاه سه تا 9 ماهه نسبت به ساخت آن اقدام شده و تحویل مددجویان داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار