معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نخستین سمینار تبیین نقش و جایگاه رسانه در اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این سمینار با مشارکت استانداری، دانشگاه و صدا و سیمای مرکز ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 24 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ عمران خودآموز اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات و مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی می توانند در این سمینار یک روزه شرکت کنند.
 
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس احکام ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، وظیفه‌ فرهنگ سازی و گفتمان سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد که برای تحقق این مهم در برگزاری این سمینار مشارکت می کند.

خودآموز سخنرانان این سمینار را محمد مهدی فرقانی رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه، مهدخت بروجردی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، حشمت اله عسگری و علی سایه میری معرفی کرد.

وی یادآور شد: محور سخنرانی این سمینار حقوق و مسئولیت اجتماعی روزنامه نگار، نظریه های ارتباطات با رسانه و شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد است.

سمینار تبیین نقش و جایگاه رسانه در اقتصاد مقاومتی روز چهارشنبه 6 بهمن از ساعت 8 تا 17 به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می شود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار