رژه خودرویی و موتوری استقبال از تمثال امام راحل از فرودگاه شهدای ایلام تا دبیرستان آقا حسین ابن علی(ع) در میدان مخابرات آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ در این آیین ده ها خودرو و موتورسیکلت نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان و ده ها خودرو متعلق به دستگاه های اجرایی و اداری استان تمثال بنیانگذار انقلاب اسلامی را در مسیر همراهی می کنند.
 
شرکت کنندگان در این آیین با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی با نثار گل، یاد و خاطره ورود رهبر انقلاب اسلامی به وطن و آغاز جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
 
علاوه بر این، شمار زیادی خودرو نیز که به تصاویر و عکس هایی از امام راحل مزین شده اند در این رژه شرکت و با روشن کردن چراغ ها و بوق زدن های ممتد سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی را گرامی داشتند.
 
رژه موتوری و خودرویی استقبال از تمثال مبارک امام راحل قرار است تا دبیرستان آقا حسین ابن علی(ع) محل برگزاری آیین ویژه و نواخته شدن زنگ انقلاب ادامه داشته باشد.
 
رئیس ستاد دهه فجر استان ایلام گفت: در ایام الله دهه فجر سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از سه هزار و 500 ویژه برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، خدماتی و عمرانی در مناطق شهری و روستایی این استان برگزار می شود.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار