مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: هوای استان برای امروز صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد، بارش پراکنده باران و برف و کاهش محسوس دما است اما از اواخر وقت فردا سامانه بارشی وارد استان می شود.
کد خبر: ۳۷۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛یوسف شیخ الملوکی اظهار کرد: سامانه بارشی که از فردا وارد استان می شود همراه با بارش باران و برف است و تا اواخر روز پنجشنبه فعالیت آن ادامه دارد.
 
وی افزود: هر چند مقدار فعالیت آن در مقایسه با سامانه بارشی اول هفته جاری ضعیف است اما بارش برف در بلندی ها، جاده ها و گردنه های سردسیر و مه گیر ممکن است مشکلاتی را در تردد وسایل نقلیه ایجاد کند.
 
شیخ الملوکی در مورد دمای هوا نیز یادآور شد: دمای هوای امروز استان سه درجه زیر صفر است که نسبت به دیروز به خاطر ابرناکی هوا پنج درجه گرم تر شده است اما از روز جمعه و شنبه به خاطر کاهش ابرناکی هوا بازهم از میزان دمای هوا تا هفت درجه زیر صفر کاسته می شود.
 
وی گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در نقاط مختلف استان ایلام 192 میلی متر بارش ثبت و گزارش شده که نسبت به میانگین بلند مدت 23 درصد کاهش نشان می دهد
 
وی ادامه داد: با این وجود بر اساس پیش بینی ها، میزان بارش های استان در ماه های بهمن، اسفند و فروردین آینده مطلوب خواهد بود./ف
منبع: ايرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار