فرماندار آبدانان:
فرماندارآبدانان گفت:دهه میمون ومبارک فجر،یک امانت بسیار بزرگ و دوست داشتنی است.
کد خبر: ۳۷۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 01 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز سه شنبه به مناسب آغاز دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در دیدار باخانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهارکرد: همه مردم ومدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،مدیون خون پاک شهدا و پایداری و شکیبایی خانواده های شریف آنان میباشند.
 
در نخستین روز از دهه مبارکه فجر واغاز فعالیت های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدیران و متو لیان اجرایی آبدانان در محضر خاندان معظم شهدا حضور یافتند.
 
در این دیدارکه امام جمعه وهمه مدیران ادارات ونهادهای دولتی حضور داشتند،بااهدای دسته گل و هدیه،به مقام شامخ شهدا و خانواده های محترم آنان ادای احترام شد.
 
همچنین امام جمعه آبدانان درجمع دانش آموزان مدرسه حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: دهه میمون ومبارک فجر،یک امانت بسیار بزرگ و دوست داشتنی است که با فداکاری و شهادت هزاران شهید وجانباز و آزاده و رزمنده بدست ما رسیده و پاسداری و حفظ آن نیز بر آحاد مردم و مدیران اجرایی لازم و ضروری است .
 
حجت الاسلام حسین حاجیلری افزود:حضرت امام (ره) براساس نص صریح قرآن و سنت معصومین (ع) در مقابل کفر والحاد قیام کرد و با حمایت و از خود گذشتگی مردم، نظام فاسد شاهنشاهی را منقرض و حکومت دینی و الهی را جایگزین آن کرد و هم اکنون نور و شعاع این نهضت اسلامی، تمام جهان را تحت تاثیرخود درآورده است .
 
در اولین روزدهه فجرانقلاب اسلامی، نمایشگاه نقاشی کودکان تحت عنوان (فجر انقلاب )و مسابقه پخت غذاهای محلی و سنتی با حضور ومشارکت 120نفر از زنان و دختران دانش آمو ز مدرسه حضرت فاطمه (ع) بر گزار و مورد استقبال و بازدید مردم قرار گرفت.
 
برپایی رژه خودرویی، توزیع بسته های فرهنگی ویژه ورود حضرت امام ره،به صدا درامدن گلبانک انقلاب اسلامی در بخشهای مرکزی، سرابباغ و کلات مورموری شهرستان آبدانان از دیگر برنامه های فرهنگی و اجتماعی نخسین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آبدانان بود./ف
منبع: ايرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار