وزیر سابق ورزش و جوانان:
وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: مردم باید در انتخابات کسانی را انتخاب کنند که منتظم به امور و قوانین انقلاب باشند و اولویت‌های مردم را برای خود مهم بدانند نه اینکه به دنبال اشرافی‌گری باشند.
کد خبر: ۳۷۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 04 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد عباسی در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت: یادآوری بسیاری از جنایات و خباثت‌های دوران شاهنشاهی قابل ذکر نیست به گونه‌ای که حتی از ایران فرار کردند و بسیاری از ثروت ملت ایران را به تاراج بردند و امروز در بهترین جای آمریکا زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از علوم در رتبه‌های یک تا 10 در دنیا قرار داریم، افزود: مردم در دوران قبل از انقلاب به هیچ عنوان استقلال نداشتند و بسیاری از عرب‌هایی که از سوی اسرائیل کشته می‌شدند شاه آن‌ها را تأمین مالی و تجهیزاتی می‌کرد.

وزیر سابق ورزش و جوانان ادامه داد: امروز کشور ایران نقطه امید کشورهای اسلامی است چراکه مردم جامعه استقلال فکری و تصمیم‌گیری برای خود داشته و اجازه به دخالت بیگانگان نمی‌دهند.

عباسی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) حقیقت نجات‌بخش اسلام را زنده کرد و امروز همه آزادی‌خواهان دنیا به تأثیر از انقلاب اسلامی بر علیه حکومت مستبد خود خیزش اجتماعی و انقلاب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: استقلال یعنی ملتی که برای خود تصمیم بگیرد و این امر مسؤولیت‌آفرین است و همه مردم موظف هستند تا از این موقعیت پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کرده چراکه در برابر خون شهدا پاسخگو و مسؤول هستند.

وزیر سابق ورزش و جوانان یادآور شد: مردم باید از موقعیت و استقلال خود برای تصمیم‌گیری به منظور انتخاب فرد اصلح استفاده کنند و مسؤولیت انتخاب بر گردن خود مردم است و نباید در آزادی‌ها از استقلال خود سوءاستفاده کنیم چراکه باید انتخاب خود را از روی اندیشه به خوبی انجام دهیم.

* هدف دشمن تخریب انقلاب است

عباسی مطرح کرد: یکی از معیارهای انقلاب اسلامی آزادی انتخاب و اختیار است که مردم با این آزادی می‌توانند انتخاب کنند و سرنوشت ملت را خود به پیش ببرند.

وی گفت: دومین معیار انقلاب وجود رهبری است که عادلانه این انقلاب را به پیروزی رساند و هدایت کرد؛ یکی دیگر از معیارهای این انقلاب وحدت ملت و مردم جامعه است.

وزیر سابق ورزش و جوانان با بیان اینکه مردم باید چه اقداماتی انجام دهند که این انقلاب زنده بماند، بیان کرد: دشمنان به دنبال این است که عامل این وحدت یعنی رهبری نظام را تضعیف کنند و ملت ایران باید با وحدت خود از انقلاب و رهبری حمایت کنند.

عباسی ادامه داد: یکی از ابزارهای دشمن در تخریب انقلاب، تضعیف دیانت جوانان است که با ایجاد تجهیزات ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر ایران قدرتمند نبود هیچ فردی برای مذاکره با کشور ایران حاضر نمی‌شد و آن هم به دلیل قدرت‌های چندساله ای بود که ایجاد کرده‌ایم.

وزیر سابق ورزش و جوانان عنوان کرد: اگر روزی به وجود آید که مسؤولان جامعه از طبقه متوسط جامعه بالاتر باشد یعنی به سمت حکومت طاغوت در حرکت هستیم و نمی‌توانند مدعی ادامه‌دهنده راه امام باشند؛ حتی اگر نزدیک‌ترین فرد به امام باشند این یعنی انحراف ایجاد شده است.

عباسی با اشاره به سخنان سخنگو وزارت امور خارجه فرانسه گفت: انتخابات آینده ایران به قدری مهم بوده که حتی ممکن است به انتخابات سرخ ایجاد شود و یعنی می‌توانیم تأثیرگذار باشیم و انتخابات 2009 را تکرار کنیم.

وی یادآور شد: مردم باید در انتخابات کسانی را انتخاب کنند که منتظم به امور و قوانین انقلاب باشند و اولویت‌های مردم را برای خود مهم بدانند نه اینکه به دنبال اشرافی‌گری باشند.

وزیر سابق ورزش و جوانان مطرح کرد: مشکلات امروز جامعه انعکاس انتخاب خود مردم بوده، به گونه‌ای بعد از 38 سال هیچ خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد نشده است.

عباسی ادامه داد: امروز دشمنان تمام اعمال مردم ایران وحدت را زیر نظر دارند و حضور میلیونی مردم در روز 22 بهمن نشانه وحدت بزرگ برای پاسخگویی به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است و به همین دلیل دشمنان جرأت مقابله ملت ایران را ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار