مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی:
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: اصل پاسخگویی به جامعه هدف یکی از مهمترین راهبردهای چهارگانه سازمان بوده و بنابراین مقید هستیم تا به مردم پاسخگویی شفاف و درستی داشته باشیم.
کد خبر: ۳۷۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 07 February 2017
مجید درویشی اظهار داشت: تماس هایی که با سامانه سامد برقرار می شود همگی در حوزه مدیریت سازمان ثبت و پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه تلاش می شود تا حد امکان تماس مردمی با این سامانه به صورت تلفنی پاسخ داده شوند، بیان کرد: برخی از درخواست ها نیز قابل پاسخ به صورت تلفنی نیست و باید برای بررسی بیشتر به کارشناسان محول شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: بیشتر این تماس ها در حد مشاوره بوده و برخی نیز در وقت مناسب جواب مناسبی دریافت کرده اند.
درویشی، قانون مداری، دانش محوری، پاک دستی و پاسخگویی را از جمله راهبردهای مهم تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: اصل پاسخگویی به جامعه هدف یکی از راهبردهای چهارگانه سازمان بوده و بنابراین مقید هستیم تا به مردم پاسخگویی شفاف و درستی داشته باشیم.

بهره مندی ۴۵ درصد جمعیت استان از خدمات تامین اجتماعی
وی با بیان اینکه در راستای تحقق این اهداف بسیار فعال تر از گذشته وارد عمل شده ایم، عنوان داشت: در گذشته مرکز بازرسی و شکایات مردمی تنها در ستاد مرکز فعال بود اما در حال حاضر این حوزه در تمامی ادرات کل مستقر است.
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی از بهره مندی ۴۵ درصد جمعیت استان از خدمات بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت: تامین اجتماعی حوزه گسترده بود و این امر ارتباط اکثریت مردم با سازمان را گسترده تر کرده است و بنابراین شکایات یا نیازهای مردمی از این سازمان بسیار بیشتر از سازمان های دیگر است.
درویشی با بیان اینکه نارضایتی مردم از بیمه تامین اجتماعی می تواند منشا مختلفی داشته باشد، بیان داشت: برخی از این نارضایتی ها می تواند ناشی از عدم اطلاع از قوانین و یا برخی نیز به دلیل محدودیت قانونی و الزامات قانونی است.

گام های بلند در حوزه فناوری اطلاعات
وی با اشاره به اینکه به منظور شفاف سازی قوانین بسیاری از بخشنامه ها و قوانین بیمه در سایت سازمان بارگذاری شده است، بیان داشت: اصرار ما بر این است که مردم در صورت بروز مشکل در وهله نخست با مراجعه به سایت از قوانین و مقررات آگاهی پیدا کنند و در صورت نبود دسترسی، کارشناسان بیمه در تمامی شعب استان آماده پاسخگویی به مردم هستند.
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی تاکنون در حوزه فناوری اطلاعات گام های بزرگی برداشته است، افزود: در حال حاضر بیمه شدگان می توانند بسیاری از خدمات را به صورت اینترنتی دریافت کنند که این امر در تسهیل امور و سرعت در ارائه خدمات تاثیر بسزایی داشته است.
درویشی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ابلاغ احکام مطالباتی کارگاه های تامین اجتماعی به سمت اینترنتی شدن پیش می رود و این کار سرعت و صحت ابلاغ مطالبات را بیشتر کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار