کد خبر: ۳۷۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷ 10 February 2017
کاپیتان بایرن مونیخ درباره دلیل اصلی خداحافظی خود از مستطیل سبز بعد از پایان فصل سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از DPA، کاپیتان بایرن مونیخ تصمیم عجیبی گرفت که باعث شوکه شدن هواداران این تیم شد. او در حالی همچنان در اوج به سر می‌برد  و ۳۳ سال سن دارد اعلام کرد که بعد از پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

کاپیتان بایرن درباره دلیل خداحافظی  خود از بایرن سخن به میان آورد و گفت‌:  می‌خواهم توضیحاتی درباره دلیل خداحافظی خود از فوتبال در پایان فصل دهم. به  عنوان کاپیتان بایرن برای من بسیار مهم است که در بهترین شرایط خود به میدان روم. احساس می‌کنم که فصل بعد بازیکن خوب و مفیدی برای بایرن نخواهم بود و به همین خاطر از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

او ادامه‌ داد: من به غیر از دو سالی که بایرن را ترک کردم و به اشتوتگارت رفتم، از یازده سالگی در بایرن مونیخ هستم و در تیم مورد علاقه خود بازی می‌کنم. به شما بگویم که بعد از کمی استراحت دوباره به بایرن بر خواهم گشت. می‌خواهم کمی دور از فوتبال باشم تا بهتر درباره آینده خود تصمیم بگیرم.

لام در پایان سخنان خود ‌اضافه کرد: در شرایط کنونی می‌خواهم با نهایت تمرکز برای بایرن مونیخ به میدان بروم. در رقابت‌های بوندسلیگا می‌خواهیم پنجمین قهرمانی پیاپی خود را به دست آوریم. در جام حذفی به یک چهارم نهایی راه پیدا کرده‌ایم و در لیگ قهرمانان اروپا هم شانس قهرمانی هستیم. من چالش‌های مهمی پیش رو دارم و امیدوارم در سال پایانی حضور خود در بایرن آنها را با موفقیت پشت سر گذارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار