امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام از مؤلفه‌های ماندگاری انقلاب را باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی و اعتقادی دانست و گفت: اعتقاد عمیق مردم به قرآن و انقلاب باعث شده روزبه‌روز این نظام پیشرفت کند.
کد خبر: ۳۷۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 10 February 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام ‌و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام ضمن تشکر و قدانی از حضور گستره مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و هنوز دود کهنگی بر سیمای انقلاب ننشسته و هر روز بهتر از دیروز مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راه رسیدن به اهدافش، قیام عاشورا را سرلوحه حرکت خود قرار داده و تا پیوند این انقلاب به انقلاب مهدی زمان (ع)، از حرکت خود نمی‌ایستد، افزود: قیام انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی(عج) است.

لطفی اضافه کرد: این انقلاب که در طول عمر خود با چالش‌ها و توطئه‌های زیادی مواجه شده و از حرکت بازنایستاد که به خاطر حمایت مردم و رهبری حکیمانه انقلاب است.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه دلایل پویایی، استمرار و ماندگاری انقلاب باید مرور شود، تصریح کرد: مردمی بودن، رمز اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی یکی دیگر از مؤلفه‌های ماندگاری انقلاب را باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی و اعتقادی دانست و گفت: اعتقاد عمیق مردم به قرآن و انقلاب باعث شده روزبه‌روز این نظام پیشرفت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه شجره طیبه انقلاب توانست علی‌رغم همه توطئه‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای آن پدیده آوردند به اهداف بلندی برسد، افزود: امروز ایران اسلامی کانون قدرت جهان است و شاخه‌های شجره طیبه انقلاب تا لبنان، یمن، فلسطین و سوریه گسترانده شده است.

وی با اشاره به اینکه محوری‌ترین اساس انقلاب اسلامی ایران، مردم بودند خاطرنشان کرد: امام با به صحنه آوردن مردم توانست بحران‌ها را تبدیل به فرصت کند و انقلاب را به پیروزی برساند.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی بهترین و جامع‌ترین مدل حکومت در جهان است و امام مبنای حکومت را دین مبین اسلام دانست، تصریح کرد: از طرف دیگر ولایتمداری مردم، پشتیبان و ضامن بقاء انقلاب اسلامی است.

وی استکبارستیزی را از دیگر راهبردهای انقلاب و امام داست و گفت: امام مخالف سلطه زورگویان و بخصوص استکبار جهانی بر مسلمانان جهان بود و حمایت از مظلومان را از راهبردهای انقلاب بیان کرد.

لطفی وحدت مسلمانان را از دیگر راهبردهای نظام بیان کرد و افزود: مسلمانان باید در برابر دشمن شماره یک مظلومان یعنی آمریکا وحدت و یکپارچگی داشته باشند.

امام‌جمعه ایلام در پایان اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه‌های مختلف پشتیبانی خود را از نظام نشان دادند و دیگر باید مسئولان به رفع مشکلات مردم توجه جدی کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار