اخبار شهرستانها:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوکان از جذب 136 درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 13 February 2017



 


به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، صلاح الدین حقگوی گفت: تاکنون 136درصد از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان جذب شده است که این امر بیش از اعتبار ابلاغی است و به این ترتیب تا کنون بوکان رتبه اول استان آذربایجان غربی در جذب اعتبارات رابه خود اختصاص داده است.
وی افزود: میزان این تسهیلات 5میلیارد و 800میلیون و 248 هزار ریال است که به 118 کشاورز بوکانی پرداخت شده است.
حقگوی تصریح کرد: با جذب این تسهیلات، 36 دستگاه تراکتور متوسط، 20 دستگاه تراکتور نیمه سنگین، 11دستگاه کمباین و تعداد 130 دسنگاه ادوات دنباله بند کشاورزان به ناوگان حمل و نقل شهرستان افزوده شده است.
حقگوی اشاره کرد: تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون سال 95، جهت خرید ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات مرغداریها و دامداریها و پرورش آبزیان به کشاورزان با نرخ 15درصد پرداخت می شود.
وی در پایان ضمن تقدیر از مدیریت شعبه مرکزی بانک کشاورزی بوکان خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت کم بافی مانده جهت دریافت این تسهیلات، کشاورزان در اسرع وقت به مدیریت جهاد کشاورزی،و مراکز جهاد کشاورزی دهستانها جهت تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار