مدیرکل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری ایلام از شروع برگزاری دومین استارتاپ ویکند گردشگری در این استان در دانشگاه ایلام خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 23 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛عبدالمالک شنبه زاده روز چهارشنبه در حاشیه آغاز این استارتاپ اظهار کرد: این استارتاپ در حوزه گردشگریبود و با موضوع صنایع دستی و گردشگری و با هدف جذب سرمایه گذار برای اجرای ایده های برتر این حوزه بمدت سه روز برگزار می شود.
 
وی افزود: این رویداد بین المللی است و پیش نیازهای آن از هفته های قبل از طریق سایت های مجازی اطلاع رسانی شده است و اکنون با حضور علاقمندانی از سراسر کشور در محل دانشگاه ایلام برپا شده است.
 
شنبه زاده ادامه داد: 10 ایده برتر در پایان روز سوم این استارتاپ شناسایی می شوند و از بین آنها سه ایده برتر معرفی می شوند که امیدواریم با استقبال سرمایه گذاران بتوانیم آنها را در استان اجرایی کنیم.
 
مسئول برگزار کننده این استارتاپ ویکند گفت: این دومین استارتاپ ویکند استان ایلام است که امسال اجرا و ثبت جهانی می شود.
 
سجاد شوکتیان هدف از برگزاری این استارتاپ ویکند را جذب ایده های برتر در حوزه گردشگری و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان ایلام به صورت بین المللی اعلام کرد.
 
وی افزود: 95 نفر از سراسر کشور برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده اند که پس از سه روز با حضور مربیان کشوری و آموزش هایی که می بینند در پایان ایده های برتر توسط داوران انتخاب و مورد تقدیر قرار می گیرند.
 
به گزارش تابناک ایلام، استارتاپ ویکند گردشگری از امروز بمدت سه روز در محل دانشگاه ایلام با حضور محمدرضا مروارید استاندار، محمد علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام، معاونان استاندار و دیگر مسئولان استان ایلام آغاز بکار کرد. /ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار