فرمانده انتظامی خبر داد:
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان 161 کیلوگرم انواع مواد مخدرصنعتی و سنتی کشف شد.
کد خبر: ۳۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 24 May 2015
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان  161 کیلوگرم انواع مواد مخدرصنعتی و سنتی کشف شد.

به گزارش تابناک همدان ؛سردار سرتیپ دوم حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ماموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان طی 72 ساعت  گذشته با انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر 161 کیلوگرم مواد شامل 140 کیلوگرم تریاک و 21 کیلوگرم هروئین از انان کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه مواد کشف شده پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و با کنترل محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است گفت: در این عملیات ها 10 متهم  دستگیر و چهار دستگاه خودرو سواری مربوط به انان  توقیف شد. 

 فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه با تشریح اولویت های 4 گانه پلیس استان در سال جاری  بیان کرد: اولویت اول که هم خواست مقامات و هم مطالبه مردم از پلیس است ؛ برخوردبامعضل مواد مخدر است که در این زمینه 45 نقطه آلوده به موادمخدر در همدان شناسایی شده است که با اجرای طرحهای موضوعی، حجمی و منطقه ای این مکانها برای قاچاقچیان ناامن شده است.

وی با اشاره به کشف  618 کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی و دستگیری دو هزار و 622 قاچاقچی و خرده فروش طی  دو ماه نخست امسال در استان همدان گفت: که با اجرای طرحهای موضوعی، منطقه ای و حجمی فضا را بیش از پیش  برای سوداگران مرگ ناامن کند.

سردار مهدیان نسب افزود: ازاغاز سال 94 تا کنون میزان کشفیات هروئین نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر و ماده روانگردان شیشه 27 برابرافزایش یافته است.

وی استعمال موادمخدر صنعتی از نوع شیشه را زمینه بروز خشونتهای اجتماعی، نزاع دسته جمعی و حتی افزایش میزان و تلفات سوانح رانندگی دانست و تاکید کرد: برخورد با پدیده شوم  اعتیاد با  استفاده از توان و ظرفیت مردم قابل کنترل و ریشه کنی است.

فرمانده انتظامی استان همدان اولویت دوم پلیس را ارتقا امنیت اجتماعی عنوان و اضافه کرد:کنترل تفرجگاهها ، برخورد جدی با مزاحمان نوامیس و همچنین برخورد با جولان خودروهای گران قیمت در معابر عمومی از جمله اقدامات پلیس در این زمینه است.

 وی با بیان اینکه اولویت سوم پلیس در سال جاری کنترل و مقابله با سرقت گفت: با تدابیر پلیس وقوع این جرم دراستان طی  دوماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد کاهش داشته است.

سردار مهدیان نسب  ارتقا فرهنگ ترافیک را اولویت چهارم پلیس  استان عنوان کرد و افزود: در این راستا از تمام ظرفیت ها برای الزام شهروندان به قانون مندی  استفاده می کنیم .

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به معضل رو به گسترش جولان خودروهای گرانقیمت درسطح شهر که زمینه ساز بسیاری از مشکلات اخلاقی و ترافیکی است ؛ تاکید کرد برخورد قاطع با این پدیده از برنامه های جدی پلیس در سال جاری است از همین رو شهروندان میتوانند در صورت مشاهده با  استفاده از سامانه 110 و 197 موضوع را به پلیس گزارش کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار