مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از آغاز توزیع سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 01 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا زرگوش اظهار کرد: توزیع سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و موردی از جمله افراد دارای ضایعه نخاعی، توانبخشی و آسیب دیدگان اجتماعی از اواخر بهمن ماه آغاز شده است.

وی تاکید کرد: توزیع سبد کالا در 2 مرحله شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، ماکارونی، روغن و خرما به ازای هر نفر 300 هزار ریال و 2 نفر به بالا به ازای هر نفر اضافی 100 هزار ریال تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال در مرحله اول انجام شده است.

زرگوش یادآور شد: در دوره های گذشته بیشتر افراد جامعه مشمول این طرح بودند اما در سال 95 مستمری بگیران کمیته امداد مشمول این طرح هستند و در مرحله دوم نیز توزیع سبد کالا بین موردی های بهزیستی تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال بود که طبق آمار ارائه شده از بهزیستی بیش از 20 هزار نفر مشمول طرح سبد غذایی شدند.

 حدود 90 هزار نفر از جمعیت استان ایلام زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد 65 هزار نفر و بهزیستی 25 هزار نفر قرار داشته و از خدمات حمایتی این نهادها بهره مند هستند. /م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار