فرماندار شهرستان خوی گفت: بیمارستان آیت الله خویی تا پايان ارديبهشت ما سال آينده وارد فاز اتمام پروژه شده و حداكثر شهريور ماه سال ٩٦ ساخت این بيمارستان به پايان مي رسد.
کد خبر: ۳۸۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶ 02 March 2017

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، حسین سیوانی در دیدار ناظر و پیمانکار پروژه بیمارستان آیت الله خویی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان خوی با وی افزود:ادامه ساخت پروژه بیمارستان از زمان تحویلش به دولت تدبیروامید تا کنون 100میلیارد ریال هزینه برداشته و در سفر امسال ریاست محترم جمهوری به آذربایجان غربی 700میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت. 
فرماندار خوی گفت: عليرغم محدوديت اعتبارات يكي از  پروژه هايي که اعتبار آن بصورت نقدی پرداخت شده  و تا كنون از اين جهت كمبودي مشاهده نشده پروژه بيمارستان آیت الله خویی است  و فرمانداري خوي با بازدیدهای مستمر  و پيگيري هاي به عمل آورده بطور جدی به دنبال تسريع در ساخت، حل مشکلات، تخصيص اعتبارات و اتمام به موقع اين بيمارستان در زمان تعيين شده مي باشد. 
 وی اظهار کرد: روند ساخت و پيشرفت فيزيكي بيمارستان آيت الله خويي در ٩ ماه گذشته به همت و حمايت دولت تدبير و اميد بي نظير بوده و اين بيمارستان از يك پروژه ي غير فعال به پروژه اي در حال اتمام تبديل شده است و هر ناظر منصفي با بازديد از روند ساخت و ميزان پيشرفت پروژه اين موضوع را تأييد مي كند.
حسین وکیلی پیمانکار پروژه در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرين وضعيت، روند پیشرفت فیزیکی و تخصیص اعتبار به اين بيمارستان گفت: ما موظفيم از حمايت هاي به عمل آمده در ٩ ماه گذشته تقدير و تشكر كنيم ، خود ما هم باور نمي كرديم كه در سال جاري اين همه حمايت انجام شود . 
وی افزود: روند ساخت و پیشرفت فیزیکی پروژه مثبت و قابل قبول بوده و ما با تمام توان در حال ساخت هستیم و تا به الان تمامی صورت وضعیت های پروژه پرداخت شده  و در حال حاضر طلبی از كارفرما نداریم
پیمانکار پروژه ساخت بیمارستان آیت الله خویی اضافه کرد: با عنایت به توجهات مسئولان کشوری و شهرستانی هیچ مشکلی در روند ساخت پروژه وجود ندارد و بعید می دانم در این شرایط کنونی مشکلی در روند اجرایی آن پیش بیاید . 
وي افزود: در حال خريد تجهيزات لازم هستيم و بايد بگويم كه عليرغم فصل سرما در سه شيفت كاري در اين پروژه فعال بوده ايم و مي توانيم بگوييم كه تأسيسات بيمارستان كه بخش مهمي از پروژه مي باشد در حال اتمام است
ناظرپروژه نیز با اشاره به روند اجرایی خوب پروژه بيمارستان مذكورافزود: بیشترین پیشرفت فیزیکی پروژه در سال ٩٥ و در ٩ ماه سالجاري اتفاق افتاده است و ما نیز قصد داریم با خریداری تجهیزات ساختمانی مورد نیاز قبل از عید و مساعد شدن هوا كار ساخت را به صورت  سه شیفتی ادامه داده  و امیدواريم  با روند کنونی، اواخر شهریور ماه عملیات ساختمانی پروژه به اتمام برسد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار