مراد یگانه؛
فرماندار شهرستان چرداول در سفر به بخش هلیلان و بازدید از روستاهای این منطقه گفت: جاده های بخش هلیلان خصوصا دهستان زردلان نیاز به بازسازی داشته و با رایزنی نماینده مردم در مجلس و حمایت های مسئولین استان اعتبار لازم برای انجام این مهم اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۹۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 07 March 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد یگانه فرماندار شهرستان چرداول در سفر به بخش هلیلان و بازدید از روستاهای این منطقه گفت: جاده های بخش هلیلان خصوصا دهستان زردلان نیاز به بازسازی داشته و با رایزنی نماینده مردم در مجلس و حمایت های مسئولین استان اعتبار لازم برای انجام این مهم اختصاص یافته است.
 
دکتر یگانه در ادامه متذکر شد: با کمک خیرین محلی زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه شبانه روزی شهر توحید هلیلان تهیه شده و پس از مراحل اخذ پروانه در روزهای آینده کار ساخت آن آغاز خواهد شد.
 
بازدید از تقاطع همسطح ماهیزان و مراحل تعریض آن از دیگر برنامه های سفر فرماندار به هلیلان بود. یگانه در این بازدید گفت: این تقاطع در مسیر شریانی اصلی قرار گرفته و با وضعیت موجود شاهد تصادفات شدیدی در این تقاطع بوده ایم. در حال حاضر عملیات تعریض تقاطع در حال انجام بوده و با اتمام آن خطر تصادف در مسیر به حداقل خواهد رسید.
 
مراد یگانه در بازدید از پروژه بازسازی پل جزمان گفت: این پل با وضعیت سابق جوابگوی مسیر نبوده و به علت قرار گرفتن در مسیر سیلاب هر ساله شاهد انسداد این پل بوده ایم.
 
هم اکنون پروژه تعریض پل با اعتبار 200 میلیون تومان در دست اجرا بوده  و به زودی به اتمام خواهد رسید.
 
فرماندار چرداول در بازدید از روستاهای پله کبود، دار پروشه و لروند و ... از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کرد.
 
مراد یگانه از فرمانداران موفق دولت یازدهم بوده و چه در زمان فرمانداری سیروان و چه هم اکنون در شهرستان چرداول از اقبال عمومی مثبتی نزد افکار عمومی برخوردار است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار