سرپرست پلیس راه ایلام گفت: سقوط وانت در مسیر ایلام - مهران یک کشته بر جای گذاشت.
کد خبر: ۳۹۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 09 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: در این حادثه از 2 سرنشین وانت یک نفر در دم جان خود را از دست داد و حال سرنشین دیگر وخیم گزارش شده است.
 
جاده های مواصلاتی استان ایلام از ابتدای اسفند ماه تاکنون شاهد وقوع تصادف های رانندگی متعددی بوده است.
 
دوشنبه هفته گذشته در منطقه شیخ الیاس شهرستان مهران برخورد پژو سواری پارس با وانت نیسان به مرگ رانندگان 2خودرو و زخمی شدن چهار نفر دیگر انجامید.
 
همچنین چهار حادثه رانندگی نیز هفته گذشته در جاده های مواصلاتی این استان در
شهرستان های ایوان و دهلران، بدره و چرداول روی داد که در این حوادث یک نفر کشته و 6 نفر نیز زخمی شدند.

* کشف 6 فقره سرقت احشام در ایلام

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با دستگیری سارقی در ایلام ، 6 فقره سرقت احشام کشف شد.
 
سرهنگ علی مهری ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان به دنبال شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت دام هایشان موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
وی یادآور شد: پس از چند روز کار اطلاعاتی سارق احشام شناسایی و صبح امروز در محل اختفایش دستگیر شد.
 
مهری یادآور شد: متهم که تاکنون به 6 فقره سرقت احشام اعتراف کرده است با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

* تجهیز کلانتری ها به خودروهای جدید در آینده نزدیک

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با شروع طرح تحول در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان بزودی این واحدها به خودرو های جدید تجهیز خواهند شد.
سرهنگ جلال میرزابیگی افزود: کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی بعنوان سرانگشتان پلیس که بیشترین ارتباط را بصورت مستقیم با عموم مردم دارند از اهمیت خاصی در پاسخگویی به مطالبات مردم دارند.
 
وی تاکید کرد: حضور به موقع پلیس در ماموریت های فوریتی 110 از ضرورت ها و خواسته های مردم است که با بازنگری ویژه ای که در اجرای طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها در زمینه اختصاص تجهیزات و امکانات صورت گرفت، مسئولان انتظامی استان را بر آن داشت که این واحدها را در این زمینه تقویت کنیم.
 
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد: در همین راستا با هدف ارتقای توان تحرک در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان از ابتدای سال 96 تمامی این واحد ها به خودرو های جدید تجهیز خواهند شد.
 
وی هدف اصلی از استفاده از تجهیزات و امکانات جدید خودرویی را ارتقاء میزان رضایت مندی مردم و تسهیل در ارائه خدمات مناسب به آن ها عنوان کرد.
 
سرهنگ میرزابیگی تاکید کرد: نظرسنجی های صورت گرفته بیانگر رضایت مندی 82 درصدی از عملکرد کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار