دوچرخه‌سوار استان قزوین عنوان نخست مسابقات سایکل‌کراس قهرمانی کشور را از آن خود کرد.
کد خبر: ۳۹۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری سایکل کراس قهرمانی کشور در حالی به پایان رسید که محمدحسین حیاتی‌نو دوچرخه‌سوار جوان استان موفق شد بالاتر از سایر رقبا سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی سایکل‌کراس کشور که به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری استان گیلان در منطقه توریستی سقالسکار برگزار شد، حیاتی‌نو بالاتر از رقبای گیلانی و همدانی خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

دوچرخه‌سواران استان قزوین که همواره در میادین دوچرخه‌سواری کوهستان و در بخش‌های کراس‌کانتری و دانهیل بارها توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته و موفق شده‌اند عناوین خوبی را کسب کنند، این بار هم در رشته جدید سایکل‌کراس که یکی از رشته‌های سخت و مهیج دوچرخه‌سواری کوهستان است، نشان دادند که همچنان در پای قهرمانی در این رشته ورزشی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

دوچرخه‌سواران استان قزوین که در طول سال‌های اخیر کمی از روزهای اوج و دوران درخشش خود بنا به دلایل مدیریتی و مالی فاصله گرفته بودند، به نظر می‌رسد که رفته‌رفته و در طول یک سال اخیر موفق شده‌اند چرخ‌های موفقیت را رکاب بزنند و کسب عنوان قهرمانی مسابقات سایکل‌کراس قهرمانی کشور به دست جوانی همچون محمد‌حسین حیاتی‌نو، نشان می‌دهد که ورزشکاران این رشته ورزشی برای موفقیت‌های بیشتر آماده هستند و شاید سال آینده سالی خوش‌یمن برای دوچرخه‌سواری استان باشد.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به کسب موفقیت و عنوان قهرمانی محمدحسین حیاتی‌نو در رقابت‌های سایکل‌کراس قهرمانی کشور اظهار داشت: خوشبختانه این ورزشکار در این رقابت‌ها خوش درخشید و توانست عنوان ارزشمند قهرمانی را از آن خود
کند.

غدیر مذهب افزود: حیاتی‌نو در حالی سکوی قهرمانی را به خود اختصاص داد که امیر بیات از گیلان و رضا سلگی از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی عنوان کرد: رشته سایکل‌کراس یکی از رشته‌های بسیار مهیج و سخت دوچرخه‌سواری است که برای نخستین بار به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قزوین اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران دوچرخه‌سوار استان سال آینده بتوانند در میادین کشوری باز هم با عناوین قهرمانی برای استان افتخارآفرینی کنند.

گفتنی است در رقابت‌های سایکل‌کراس قهرمانی کشور 26 رکاب‌زن از 12 استان برای نخستین بار در این رشته ورزشی با هم رقابت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار