توسط هلال احمرایلام صورت گرفت:
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بیش از سه هزار نسخه اقلام مختلف فرهنگی بین مسافران توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 23 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛صادق رضاپسند اظهار کرد: این اقلام شامل نقشه جغرافیای استان، بروشور حاوی نکات ایمنی و سایر اقلام فرهنگی است که در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.
 
وی ادامه داد: در اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی 480 نفر از اعضای جوانان این جمعیت، راهنمایی مسافران و مهمانان نوروزی در این استان را در ایام تعطیلات نوروز 96 بر عهده دارند.
 
رضاپسند تاکید کرد: در اجرای این طرح که از 25 اسفند آغاز شد 23 پست ثابت و سیار در ورودی و خروجی شهرهای استان ایلام دایر است تا ضمن راهنمایی مسافران، بسته های فرهنگی شامل بروشور نقشه جغرافیای استان و نکات ایمنی را بین آنها توزیع کنند.
 
وی با بیان اینکه از این تعداد پست 12 پایگاه ثابت، 9 پایگاه سیار و دو پایگاه نیز در مسیر راهیان نور قرار گرفته است، افزود: در جوار این پایگاه ها فضای دوستار کودک نیز به منظور سرگرمی کودکان راه اندازی شده و تاکنون 139 نفر از خدمات آن بهره مند شده اند.
 
وی با اشاره به انجام تست فشار خون رایگان در اجرای این طرح توسط اعضا جوانان این جمعیت از مسافران نوروزی گفت: تاکنون از 500 مسافر تست فشار خون رایگان گرفته شده است.
 
به گزارش تابناک ایلام، اجرای طرح های ایمنی و سلامت و امداد و نجات جاده ای مسافران نوروزی همه ساله با هدف کاهش تلفات جاده ای و ارائه خدمات به مسافران تعطیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور در این استان اجرا می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار