موسسه آرمان باز هم خبرساز شد!
مسئولین محترم دستگاههای نظارتی نیک می دانند دستگیری فردی که ماههاست مسئولیتی در قبال موسسه آرمان ندارد ،به قول قدیمیها " لگد بر مرده زدنی بیش نیست " واین موضوع به این زودیها برای سپرده گذاران این موسسه پول نخواهد شد.
کد خبر: ۳۹۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 27 March 2017
تابناک ایلام::آغاز نمیه دوم سال 95بود که زمزمه هایی مبنی بر ایجاد مشکل در مسیر فعالیت موسسه آرمان باعث شد تا سپرده گذاران این موسسه از ترس آن چیزی که قرار بود به سرشان نیاید ولی آمد!به شعبات موسسه آرمان در سراسسر استان ایلام هجوم آوردند.

دوسه روز اوتراق بی حاصل سپرده گذاران در مقابل شعب های بی مجوز آرمان اما در ظاهر فعال استان دردی از دردهای آنان دوا نکرد . چندین بار تجمع به اصطلاح مالباختگان در مقابل استانداری ایلام ،اقدام به خودسوزی یکی از مالباختگان ونهایتا دستگیری او ،تشکیل کمپین وطرح دعوا در محاکم قضایی نتوانست ثمری برای سپرده گذاران پرتعداد ایلامی برای دستیابی به مالشان داشته باشد.

پلمپ تعدادی از شعب استان،صدور حکم ممنوع الخروجی مسئولین و نهایتا براساس آخرین خبرها دستگیری مدیرعامل سابق این موسسه نهایت کاری بود که از دست دستگاههای نظارتی در مواجهه با مراجعات و طرح دعواهای شاکیان موسسه آرمان برآمده است!اقداماتی که درحال حاضر ، رفع تکلیفی بیش نبوده و نمیتواند درکوتاه مدت منجر به بازستانی 190میلیارد تومان سپرده گذاری ایلامیها از آرمان بشود.

براساس آخرین اخبار دریافتی از ماههای پایانی سال گذشته مدیران ارشد موسسه آرمان ،جابجایی ا .آ مدیر اجرایی این موسسه را کلید زدند ،شاید آنان با این اقدام دنبال دو هدف بودند ؛اول اینکه مشکلات سبز شده در راه فعالیت آرمان را به نوعی منتسب به مدیرعامل نموده وبا واگذاری مدیریت به فرد جدیدی ،امید را در سپرده گذاران زنده نگه دارند . دوم اینکه با کنار گذاشتن مدیر سابق ونهایتا دستگیری ایشان ،سپرده گذاران را در مسیر پیگیری از شکایت در راهرودادگستری درگیر نموده تا خود بتوانند با مدیریت جدید آرمان را سرپا نگه داشته وبه نوعی مبادرت به پاک نمودن صورت مساله نمایند.

مسئولین محترم دستگاههای نظارتی نیک می دانند دستگیری فردی که ماههاست مسئولیتی در قبال موسسه آرمان ندارد ،به قول قدیمیها " لگد بر مرده زدنی بیش نیست " واین موضوع به این زودیها برای سپرده گذاران این موسسه پول نخواهد شد.

موضوع مهمی که این ماهها ذهن بسیاری از مردم را درگیر کرده این است ؛ در مملکت ما چطور براحتی خوردن یک لیوان آب ، به صورت زن دستفروشی که از طریق فروش چند تکه لباس معاش خود وخانواده بی سرپرستش را تامین میکند، بخاطر پهن کردن بساط در پیاده رو سیلی نواخته می شود!یا تراوزی پیرمردی که از طریق توزین مردم، نان روزانه اش را تامین می کند ،زیر پای مامورین خرد وخمیر می شود !اما چرا موسسه ای به این بزرگی آن هم جلو چشم دستگاههای نظارتی، الا ماشاالله پرتعداد وعریض وطویل! یک شبه سبز شده و پس از سالها فعالیت بدون مجوز ؛ پول مردم بینوا را در کیسه کرده ،اما هیچ ماموری سد راه او سبز نشده و از او مدرک ومجوز و...مطالبه نکرده اند؟

چرا ما ایرانیها همیشه بلدیم خوب شعار بدهیم و در ودیوار محل کار و اداره را از شعارهایی نظیر " علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد" وهزاران شعار پیشگیرانه دیگر پر کرده ،اما خودمان هم به شعاری که می نویسیم اعتقادی نداشته و حتی عمل نمی کنیم ؟اگر واقعا قبل از شروع به فعالیت این موسسات کسی جلودار آنها می شد ،الان شاهد تحمیل این همه هزینه به مردم ومسئولین بودیم ؟

یقینا بگیر وببند های این روزها هم  ، برای مالباختگان بینوا پول نخواهد شد،اگرتوانستند از مختلس بزرگ نفتی در آستانه اعدام قرار گرفته،هزاران میلیارد تومان پول زبان بسته بیت المال را باز ستانند ،به طور قطع مالباختگان آرمان هم باید به حصول حقشان امیدوار بمانند .اما بهتر است در مقابل تغییر تاکتیک امثال آرمان برای بازی با اموال مردم ،تاکتیک دستگاههای نظارتی وقضایی هم برای رسیدن به مال مالباختگان وصد البته بروز وظهور موسساتی ازاین دست  تغییر کند، البته اگر اراه ای وجودد اشته باشد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
سلام ا آ مدیر عامل آرمان نبوده سرپرست بوده و عوض نشده نبی نیا قائم مقام شده ضمنا اگر خبر نگار شما به دفتر مرکزی بلوار دریا مراجه کند مدارک مربوطه را بررسی کند بد نیست شاید بتوانید بر اساس مدارک خبر خوبی هم منتشر کنید. من که سپرده گذارم رفتم مدارک را دیدم شما که خبر نگار هستید حتما میتوانید شاید باعث شد نگرانی مردم کاهش پیداکند . و من ا... توفیق باتشکر
مدیر پایگاه
دوست عزیز این مطلب براساس اطلاعات مکتسبه از مسئولین آرمان تنظیم شده است.ما در تنظیم مطلب مکلف به وارونه نشان دادن حقایق تنها بخاطر خوشحال نمودن عده ای نیستیم .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
مطلبتون هیچ پشتوانه اطلاعاتی نداره و فقط تفکر شخصی نگارنده است. ا آ و ز ه سهامدار و عضو هیات مدیره آرمان هستن که همه املاک آرمان به این دو شخص تعلق دارد . در واقع شکایت از شخص بهترین راهکار بود چون بعد از دستگیری مجبورن برای آزادی وثیقه ای با ارزش مقدار پول برده شده توسط موسسه بزارن
شكيبا
|
Sweden
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
تابناك ايلام عزيز شما ميفرمايين كه اين مطلب بر أساس اطلاعات مكتسبه از مسولين ارمان تنظيم شده است حال اينكه ارمان در سايت خودش بتازكي مطلب زير رو به مشتريان خودش در ايام عيد به عنوان عيدانه اطلاعدادند.

مژده به مشتریان ارجمند ۱۳۹۵ بيست و ششم اسفند

مژده به مشتریان ارجمند
مـژده به مشتــریان ارجمنـد موسسه اعتباری آرمان

ریاست محترم بانک مرکزی در مورخ بیست و یکم اسفند ماه سال 1395 در پی نوشت نامه سرپـرست محتــرم مـوسسه اعتباری آرمان به ایشان، ضمن تایید و تاکید مجدد بر ادغام دو مـوسسه اعتبــاری آرمـــان و توسعه دستور ارجاع موضوع برای تصویب ادغام به شورای پول و اعتباررا صادر کردند.
مدیر پایگاه
مخاطب عزیز وگرانقدر
بحث ما در خصوص مدیریت جدید بود وگرنه ما دراین مطلب به بحث دریافت مجوز در آینده ورود نکرده ایم بلکه در خصوص فعالیت موسسات فاقد مجوز از قبیل آرمان بحثی به میان آورده ایم .
ورود این رسانه به موضوع مشکل آرمان در راستای کمک به احقاق حقوق مشتریان این شعبه بوده ولا غیر
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
تابناک ایلام عزیز اگر براتون مقدوره درباره وضعیت موسسه آرمان درباره ادغام اطلاعات بهمون بدید خیلی ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اقا شکیبا من خودم سپرده گذارم ولی چرا باید از واقعیت چشم پوشئ کرد.مسولین ارمان این ۶ ماهه وعده های الکی و دروغ به مردم تحویل میدن .من خودم که از دروغهای اینا خسته شدم. و این که میگویید مژده مژده بانک مرکزی و.....با این اخبار جدید میخوان ۶ دیگه مردم بدبخت سرگرم کنن و الا من خودم بهت قول میدم که تا یک سال دیگه هم مشکل حل نمیشه به این خبرهای دروغین دل خوش نباشیم.و شما فک نکنم سپرده گذار باشید که همیشه سنگ ارمان به سینه میزنید اگه مثل ما این ۶ ما ه اسایش نداریم اینطور نظر نمیدادید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اقای فرشید من خودم چند بار رفتم دفتر مرکزی چندتا الف بچه اونجا گذاشتن که حتی جواب مردم که پولشون رفته نمیدن من خودم رفتم اول رفتم طبقه دوم گفتن برو سه رفتم سه گفتن نه کار شما طبقه ۴ رفتم ۴ گفتن برو ۵ من تا ظهر کارم این بوداز طبقه ۵ تا ۲ و برعکس میرفتم این دفتر مرکزی که من دیدم شبیه بنگاه معاملاتی هست نه دفتر یک موسسه مالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
اینجانب درمرداد95پول منزل مسکونیم که تمام زندگیم بود (والان مستاجرم ) در موسسه آرمان گذاشتم رئیس شعبه وقت آقای فرهاد محمودی گفت مامجوز بانک مرکزی د اریم من ساده بدون تحقیق گول حرفشم را خوردم والان حتی جواب تلفن مارا هم نمی دهدبه خدا قسم دراین مدت یک شب راحت نخوابیدم ویک قطره آب خوش از گلویم پایین نرفت از قوه محترم قضائیه استان ایلام عاجزانه استدعا دارم به خاطر رضای خداوند پیگیر موضوع باشیدونگذارید حق مردم مرزنشین وشهید پرور استان ایلام راحت پایمال شود بسیار ممنون وسپاسگزارم
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
سپاسگذار میشوم اگر بغرمائید منبع شما در موسسه آرمان په کسی بوده چون همانطور که میدانید بک نفر نمیتواند مدیر عامل دو شخصیت حقوقی باشد و ثبت شرکتها اجازه ثبت نمیدهد و طبق روزنامه رسمی 93/5/6 ا.آ به مدت دوسال مدیر عامل شدکت اورآسیاست. عرض قبلی در جهت آن بود که شاید سهوا مدیر عامل با سرپرست اشتباه شده باشد.
سپرده گذار آرمان البرز ایرانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
این بازی با کلمات از طرف دوستان که حالا موافق یا مخالف هستند رو درک نمیکنم
حالا مدیر عامل یا سهامدار یا سرپرست تفاوتی در اصل موضوع نمیکنه.
من هم مثل اکثر همشهریان ایلامی بیشتر از 3 سال در این موسسه حساب داشتم و در این 3 سال هم هر وقت حرف و صحبتی از صاحب و مالک و سهامدار اصلی یا مدیرعامل موسسه شد اسم آقای ا.ح.آ برده شده. ایلام انقدر هم بزرگ نیست که بشود این چیزهارو مخفی کرد. همه همدیگرو میشناسند و میدونستند که صاحب و مالک و سهامدار اصلی موسسه که مدیرعامل یا سرپرستش هم بوده چه کسی هست.
الان که یک نفر دیگه رو با هر عنوانی معرفی کردن و ا.ح.آ خودش جوابگو نیست یا بازداشت شده تفاوتی در اصل موضوع ایجاد نمیکند.
مشکل اصلی موسسه نداشتن نقدینگیه و مشخص هم نیست پولهای مردم چطور هزینه و سرمایه گذاری شده که الان پس نمیدهند. روشی که از شهریور تا الان بود و هر مشتری میرفت تهران و بسته به شرایطش یا اگر آشنایی داشت پول میتونست بگیره یا پول در شعبه به صورت سلیقه ای به دوستان و اقوام پرسنل و رییس شعبه پخش میشد واقعا ظلم به افرادی مثل ما بود که هیچ آشنایی نداشتیم و مثل برخی از افراد اقدام به دعوا و سر و صدا و تهدید نکردیم. امیدوارم حداقل از طریق مراجع قانونی پول ما زنده بشود.
Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
با تشكر از تابناك كه هدف خود را كمك به مردم اعلام مي كند

بنده بعنوان يك سپرده گذار آرمان اعلام مي كنم اگر خبر آغاز فرايند ادغام اين موسسه به واقعيت بپيوندد بهترين حالت تضمين حقوق سپرده گذاران است.
مراجعه به دادگاه در نهايت يك ثامن الحجج ديگر براي مردم درست خواهد كرد .
دکتر احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
عاقبت نوکیسه گانی که دوران احمدی نژاد با رانت سیاسی و یک شبِ به ثروتهای باد آورده رسیدند و به مردم فخر می فروختند چیزی جز خاری نخواهد بود.
Sepordeh
|
United States
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
آزاد دستگیر شده و مدیران آرمان دزد و کلاهبردارن....با شکایت و اعتراض و تجمعات قانونی خواهان احقاق حق خود بشید.... پول مردم را گرفتند ولی توی حسابهای شخصی خودشونه و باسم خودشون ملک خریدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
قضیه بابک زنجانی با یک الف بچه مثل ازاد به کلی فرق میکنه! از همون بابک زنجانی هم بیش تر اموال گرفتن و او پول نفت و با دور زدن تحریم اختلاس کرد نه حق مردم!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
چرا باید بانکی که مجوز نداره بتونه توی کشور فعالیت کنه پس بانک مرکزی و این همه نهاد نظارتی چیکاره هستن اینجوری معلومه که دولتم دستش توی یه کاسه هست با این بی شرفا مگه میشه بدون مجوز
مالباخته موسسه آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
تجمع سراسری دو روز متوالی سپرده گذاران کاسپین، آرمان، توسعه
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
1- ساعت 10 صبح شنبه مورخ 96/4/17 در استان تهران فقط مقابل بانک مرکزی و در استان های دیگر مقابل موسسات مالی مورد اشاره
2- ساعت 10 صبح یک شنبه مورخ 96/4/18 در استان تهران فقط مقابل مجلس شورای اسلامی و در استان های دیگر مقابل موسسات مالی مورد اشاره
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
فرصت بیست روزه به بانک مرکزی و رئیس کل بانک مرکزی جهت حل مشکلات سپرده گذاران
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
در صورت عدم حل مشکلات سپرده گذاران در طی بیست روز آینده بصورت قطعی، فراخوان تجمع گسترده سراسری مالباختگان موسسات آرمان و کاسپین و توسعه به نشانه اعتراض و درخواست کمک از رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
1- توصیه می گردد همه سپرده گذاران محترم جهت تاثیرگذاری بیشتر این تجمع بزرگ سراسری، به همراه خود کفن یا عبا و پارچه سفید بزرگ و عکس رهبر انقلاب به همراه بنرهایی از موسسات ورشکسته را داشته باشند.
2- توصیه می گردد همه سپره گذاران محترم سراسر کشور جهت تاثیرگذاری بیشتر در صورت امکان به تهران آمده و تجمع بزرگ و گسترده خود را در تهران برگزار نمایند و در صورت عدم امکان حضور در تهران، حتما در مقابل استانداری های سراسر کشور محل سکونت خود تجمع نمایند.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
لطفا با موبایل و از طریق تلگرام یا پیامک به سایر سپرده گذارن اطلاع رسانی نمایید و همچنین این اطلاعیه را در سر درب موسسات بچسبانید.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
وعده ماه شنبه و یک شنبه ساعت 10 صبح مورخ هفدهم و هجدهم تیر 96
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
با سلام من یه چیزی بیشتر نمیدونم سواد هم زیاد ندارم فقط میدونم اگر من پول خود را در بانک بزارم که یه چندر قاضی گیرم بیاید بخاطره اینکه حقوقم کفاف زندگی نداره از چه بانکی باید اطمینان کنم پس پول خود را در بالش میزارم موش آن را بخورد ولی در مملکت خودم نتونم پول را پس انداز کنم به چه کسی اطمینان کنیم بعد میگن پولتان را از کشور خارج نکنید، اینم کشور خودمان،،،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار