امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امسال سال تولید واشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ودر واقع افزایش تولید همان اشتغال نیروهای مولد است و نیروی انتظامی با ایجاد بستری امن در کشور می تواند فرصت اشتغال و مشارکت مردم را در عرصه اشتغال و تولید فراهم کند.
کد خبر: ۴۰۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 31 March 2017
 به گزارش  تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز جمعه در بازدید از ایستگاه های نوروزی پلیس در دره شهربا بیان اینکه امروز با تلاش سبز پوشان نیروی انتظامی شاهد بالاترین عزت وامنیت مثال زدنی در کشور هستیم گفت: امنیت و عزت در کشور جمهوری اسلامی ایران نشانگر تلاش نیروی انتظامی است.
 
وی افزود: امسال سال تولید واشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ودر واقع افزایش تولید همان اشتغال نیروهای مولد است و نیروی انتظامی با ایجاد بستری امن در کشور می تواند فرصت اشتغال و مشارکت مردم را در عرصه اشتغال و تولید فراهم کند.
 
وی در بازدید از پاسگاه نوروزی گل اقاقیا شهرستان دره شهر یادآور شد: نگرش در آیات خداوند در فصل بهار برای اهل معرفت نشانه تحول وبرانگیختن است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان با اشاره به ظرفیت شهرستان دره شهر در تمامی زمینه های اقتصادی تاکید کرد:مردم شهرستان دره شهر بسیار تلاش گر و پویا در زمینه ی زیرساخت اقتصاد مقاومتی و تولید در بخش کشاورزی بوده که نیازمند توجه مسئولان در جهت ارتقاء زمینه های اقتصادی، فرهنگی و کشاورزی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار