خوانده می‌شوید؛
همیشه سال نو با خودش تصمیمات نو هم به همراه دارد. همه ما در پایان سال به کارها و عملکردمان نگاهی می‌کنیم و تصمیمات جدیدی برای آغاز سال جدید می‌گیریم. چیزهایی را که به آن دست نیافته‌ایم، در دستور کار قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم اشتباهات و رفتارهای غلطمان را ترمیم کنیم.
کد خبر: ۴۰۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 03 April 2017
سرانجام با پایان تعطیلات و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، روال طبیعی زندگی و کار در ایران بعد از تعطیلات طولانی سال نو از سرگرفته شد. همیشه سال نو با خودش تصمیمات نو را هم به همراه دارد. همه ما در پایان سال به کارها و عملکردمان نگاهی می‌کنیم و تصمیمات جدیدی برای آغاز سال جدید می‌گیریم. چیزهایی را که به آن دست نیافته‌ایم، در دستور کار قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم اشتباهات و رفتارهای غلطمان را ترمیم کنیم. این اهداف و برنامه‌ها می‌تواند از یک حوزه کاملا شخصی شروع شود و تا حوزه‌های کاملا اجتماعی گسترش یابد. بد نیست، کمی از ایده‌ال‌گرایی فاصله بگیریم و اهداف قبل تحقق‌تان در فضای کشورمان را برایمان بیان کنید. 

هم اکنون که در آغازین روزهای سال 96 هستیم، می‌خواهیم برایمان از اهداف و برنامه‌هایتان در سال جدید سخن بگویید. چه کنیم که سال 96 برایمان بهتر از 95 و 94 و سال‌های قبلش باشد؟ چگونه؟/ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
می خواهم بابازنگری در برنامه های زندگیم ،دلایل شکست برخی برنامه را پیدا کرده و از نو برنامه ریزی کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار