سیدمصطفی میرسلیم درجمع حامیانش در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام :
سیدمصطفی میرسلیم در جمع حامیانش درایلام گفت:شعار و قول و قرار بیخودی به چه درد می خورد؟ به مردم بگویید با اتکا به چه چیزی و بر اساس کدام عملکردتان این قول ها را می دهید؟
کد خبر: ۴۱۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 03 May 2017
سیدمصطفی میرسلیم در گردهمایی حامیان خود در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت : مناظره دارای قواعدی است و اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این قواعد را پذیرفته اند باید طبق آن عمل کنند و اگر قواعد را نمی پذیرند نباید در مناظره شرکت کنند.

به گزارش تابناک ایلام ،سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درایلام اظهار کرد: مطرح کردن بحث 4 و 96 درصد ، تنها یک شعار برای کوبیدن رقیب بود و نامزدها باید در این مناظره ها بگویند که برای درمان دردهای مردم چه می کنند.

این نامزد انتخابات رایست جمهوری در خصوص امکان انصراف 2 نامزد اصولگرا به نفع یکی دیگر بیان داشت : ما همدیگر را تقویت می کنیم اما معنی سیاسی آن این نیست که به نفع همدیگر کنار برویم زیرا معلوم نیست انصراف هر کدام از ما به نفع رقیب است یا ضرر او.

وی گفت: به عنوان یک فعال سیاسی و بر اساس محاسبات چند ساله ام می گویم که همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تا آخر می مانند و درست نیز همین است اما انتخاب نهایی با مردم است.

میرسلیم تصریح کرد : ما سه نامزد اصولگرا دارای نیت و اهداف مشترک هستیم اما سوابق و حوزه فعالیت مان مشترک نیست.

وی با بیان اینکه وعده چند برابر کردن یارانه ها غیرعلمی است، خاطرنشان کرد: به جرات می گویم که این تنها یک شعار برای به دست آوردن رای عامه مردم است.

میرسلیم تاکید کرد: برخی برای اینکه رای عوام را جمع کنند این گونه شعارها را مطرح می کنند و کاری به تحقق آن هم ندارند.

وی یادآور شد: شعار و قول و قرار بیخودی به چه درد می خورد؟ به مردم بگویید با اتکا به چه چیزی و بر اساس کدام عملکردتان این قول ها را می دهید؟

شایان ذکر است سیدمصطفی میرسلیم پس از نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام عصر امروز در سالن هلال احمر در جمع مردم  ایلام سخنرانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار