فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه مجریان برگزاری انتخابات در سطح شهرستان بستر لازم را برای حضور مردم فراهم خواهند کرد، یادآور شد: تمامی ملت‌ها در دو مناسبت 22 بهمن‌ماه و انتخابات توجه ویژه‌ای به حضور مردم دارند.
کد خبر: ۴۲۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 07 May 2017
فرماندار شهرستان همدان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت در نظام است.

به گزارش ایسنا، علی تعالی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، با بیان اینکه در مقوله انتخابات صرفا به نوع انتخاب توجه نمی‌کنیم، افزود: هر چقدر حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد، بازتاب این حضور در سطح بین‌المللی بیشتر بوده و تأثیر بسزایی در قدرت کشور در سطح جهان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مجریان برگزاری انتخابات در سطح شهرستان بستر لازم را برای حضور مردم فراهم خواهند کرد، یادآور شد: تمامی ملت‌ها در دو مناسبت 22 بهمن‌ماه و انتخابات توجه ویژه‌ای به حضور مردم دارند.

فرماندار شهرستان همدان به امنیت مملکت در شرایط فعلی منطقه اشاره کرد و گفت: به یمن حضور سربازان گمنام امام زمان(عج)، کشور در شرایط امن و آسایش به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه خدمات همه دولت‌ها، خدمات نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: اگر از خدمات دولت تعریف می‌کنیم به منظور تبلیغات دولت نیست بلکه همین خدمات ارائه شده ناشی از مسئولیت همین مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.

تعالی با اشاره به اینکه دولت تدبیروامید در دو حوزه سیاست داخلی و خارجی ورود خوبی داشته است، تصریح کرد: در حوزه سیاست خارجی در ابتدای دولت، به علت هجمه‌های فراوان از سوی دشمن و تحمیل قطع‌نامه‌های ظالمانه، صادرات نفت به یک میلیون بشکه رسیده بود که البته در این اواخر به ازای آن باید کالا وارد می‌کردیم.

وی ادامه داد: تمامی کشور‌های اروپایی نیز به تبعیت از آمریکا تحریم‌های متعددی را بر کشور تحمیل کرده بودند که حتی قادر به وارد کردن قطعات عادی هم نبودیم.

تعالی خاطرنشان کرد: پس از 22 ماه به توافق‌نامه‌ای با کشور‌های دنیا رسیدیم که البته همچون هر معاهده‌ای هم جنبه‌های مثبت داشت و هم جنبه‌های منفی.

فرماندار شهرستان همدان با تأکید بر اینکه برجام با پشتیبانی مردم و مقام معظم رهبری به نتیجه رسیده است، خاطرنشان کرد: اکنون در سایه رفع تحریم‌ها قادر به خریداری هواپیما و کشتی شده‌ایم این درحالیست که در اواخر تحریم حتی کشتی‌های این کشور با پرچم‌های بیگانه می‌توانستند در آب‌های بین‌المللی تردد داشته باشند.

وی برقراری انضباط اقتصادی را از جمله کارکرد‌های دولت در حوزه سیاست داخلی عنوان کرد و گفت: به طرح تحول نظام سلامت در کشور افتخار می‌کنیم چرا که در این حوزه تحول عظیمی رخ داده است.

تعالی با بیان اینکه در سفر هیئت دولت، شهرستان همدان تقریبا 530 میلیارد از محل اعتبارات سفر متنعم شده بود، خاطرنشان کرد: در این سفر 14 میلیارد تومان اعتبار برای احداث 11 پایگاه سلامت در شهرستان همدان تأمین شد و هم‌اکنون مکان‌های موردنظر برای احداث این پایگاه‌های سلامت احصا شده و در حال احداث است.

وی به صنعت گردشگری در شهر همدان اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه هر ساله آمار ورود گردشگران به همدان در حال افزایش است بنابراین توجه به این مبحث از اولویت‌های اصلی شهر محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان همدان بر ساماندهی و اصلاح مسیر سد اکباتان و مسیر امامزاده کوه تأکید کرد و گفت: با تعریض مسیر سد اکباتان ظرفیت خوبی برای گردشگری و اشتغال ایجاد خواهد شد همچنین با درنظر گرفتن غرفه‌هایی برای فروش محصولات روستائیان اطراف این سد، اشتغال آنها رونق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه علی‌اصغر ناظری‌پور که پیش از این سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان بود، به عنوان، معاون فرماندار منصوب شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار