نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مهمترین خواسته های ائمه اطهار بویژه امام عصر (عج) از مسلمانان اجرای امر به معروف و نهی از منکر است و مسلمانان باید سبک زندگی خود را با سیره و مرام آن حضرت منطبق کنند تا راه سعادت را بدست آورند.
کد خبر: ۴۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 12 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمدنقی لطفی شامگاه پنجشنبه در جشن میلاد قائم آل محمد (عج) در شهر سرابله اظهار کرد: تقارن جشن میلاد حضرت مهدی (عج) با شب جمعه، تقارن مبارکی است و بیانگر پیامدهای متعددی است که نیازمند تحقیق و مطالعه هستند.
 
وی افزود: مهمترین خواسته های ائمه اطهار بویژه امام عصر (عج) از مسلمانان اجرای امر به معروف و نهی از منکر است و مسلمانان باید سبک زندگی خود را با سیره و مرام آن حضرت منطبق کنند تا راه سعادت را بدست آورند.
 
امام جمعه ایلام تاکید کرد: رعایت حجاب بانوان، انصاف بازاریان، احساس مسئولیت مدیران و تقوی جوانان از مطالبات به حق امامان مهصوم (ع) از پیروان شان است.
 
وی انتظار فرج و دعای فرج را شاخصه مسلمانان دانست و یادآور شد: جامعه ای می تواند منتظر ظهور باشد که فضای آن الهی و ربانی باشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: عدالتخواهی و آزادیخواهی دو ارمغان بزرگ و مهم ظهور و موعود امام زمان (عج)است ضمن اینکه انتظار فرج در قلب و دل مردم وجود دارد.
 
حجت الاسلام لطفی گفت: خداوند دو منت بزرگ بر مسلمانان نهاده که یکی رسالت رسول الله (ص) و هدایت بشری و دیگری مولود امام مهدی(عج) و رهایی مستضعفان از چنگال ظالمان و ستمگران است.
 
وی به شرایط کنونی دنیا هم اشاره کرد و افزود: بحران های اخلاقی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی در جهان حکمفرما شده ولی با ظهور منجی (عج) عدالت جهانی و دادگری حاکم می شود و دنیا پر از صلح، سازش و امنیت خواهد شد.
 
امام جمعه ایلام اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما با عنایت الهی پیروز شد و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است و همه ما مسئول هستیم که این انقلاب را به نهضت حضرت مهدی(ع ) برسانیم.
 
وی اوضاع نابسامان دنیا و جنگ های ویرانگر داخلی در برخی کشورها را دستاورد سیاست ددمنشی و تفرقه انگیزانه آمریکا و استکبار دانست و یادآور شد: با وجود همه توطئه ها و عداوت های جهانی، منطقه ای و داخلی، کشور ایران در اوج اقتدار، عزت و بزرگی است و از محکم ترین و مستحکم ترین نظام های دنیا برخوردار است و امنیت آن در جهان مثال زدنی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی کینه و حسادت استکبار و آمریکا نسبت به ایران را بواسطه قرار گرفتن در برابر آنها، حقارت و ضعف و ناتوانی شان در برابر اراده قوی ملت و نظام سرافراز ایران دانست و افزود: این پویایی و بالندگی به دلیل اقتدار نظام است.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار کرد: فرهنگ مهدویت در جهان به دست ایران زنده و احیا شد و دشمن نیز از پویایی مهدویت که همان برچیده شدن ظلم و استبداد است هراس و واهمه دارد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تراز جمهوری اسلامی را در جهان بالا می برد بنابراین هر چه حضور مردم انقلابی، قوی و حماسی باشد تیری زهرآگین به قلب جنایتکار آمریکا و مرتجعین عرب است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: اقتدار، استحکام، پایداری و عزت نظام اسلامی بستگی به حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و دینی از جمله انتخابات دارد و همین حمایت و مشارکت مردم از انقلاب دشمنان را از هجوم و تعرض به کشورمان بازداشته و سایه جنگ بواسطه اقتدار نظامی و توان دفاعی از سر کشور برداشته شد.
 
وی افزود: هدف اصلی لشکرکشی های آمریکا به خاورمیانه تسلط بر ایران بود ولی تهدیدات و هشدارهای رهبری معظم انقلاب و سردار بزرگ سپاه (سردار سلیمانی) آنان را به عقب کشاند تا جاییکه داعش را به هزیمت و درماندگی رسانده و لرزه بر اندام ژنرال های کاخ سفید انداخته است.
 
به گزارش تابناک ایلام، جشن بزرگ نیمه شعبان شامگاه پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرماندار و امام جمعه و اقشار مختلف مردم چرداول در سرابله برگزار شد، قرائت شعر، مولودی خوانی و همصدایی گروه کردستان از برنامه های این آیین بود.
 
شهرستان 57 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار