فرماندار ملکشاهی گفت: تا پایان سال جاری 16 روستای این شهرستان با بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار، به شبکه اینترنت پرسرعت سراسری متصل می شوند.
کد خبر: ۴۲۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 12 May 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛اسد قاسمی  گفت: عملیات اجرایی اتصال 15 نقطه روستایی در 2 بخش گچی و مرکزی این شهرستان به شبکه اینترنت پرسرعت آغاز و تا پایان سال تمامی نقاط شهری و روستایی از اینترنت پر سرعت و دیگر خدمات مخابراتی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: در قالب این طرح خدماتی همه روستاهای بالای 10 خانوار شهرستان ملکشاهی شامل بوستانه، گل گل سفلی، باولک، قلعه جوق، کلک نقی، درگه، وری، طالقانی، پاریاب، میان تنگ، چم انار سفلی، نادر آباد، دول کبود، بلوطستان و سیاب درویش به شبکه اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون سه شهر ارکواز، دلگشا و مهر و پنج نقطه روستایی این شهرستان به شبکه اینترنت پر سرعت متصل شده اند و اکنون بیش از یک هزار و 800 مشترک اینترنت پر سرعت در شهرستان فعال هستند.

فرماندار ملکشاهی یادآور شد: یکی از خدمات چشمگیر در حوزه ICT افزایش سطح دسترسی کاربران در مناطق محروم و روستایی به خدمات حوزه ارتباطات است.

 
منبع:سیمره خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار