فرماندهی انتظامی شهرستان بهار از دستگیری سارقان احشام شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 02 June 2015

فرماندهی انتظامی شهرستان بهار گفت: سارقان احشام شهرستان بهار دستگیر و دام های سرقتی کشف شد.

به گزارش مهر؛ سرهنگ جمشید باقری از دستگیری دو سارق احشام و کشف ۱۴ راس دام سرقت شده در این شهرستان خبر داد و گفت: مامورین پاسگاه انتظامی آبرومند شهرستان بهار شب گذشته در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک پژو ۴۰۵ فاقد پلاک که در محور های مواصلاتی این استان و استان همجوار در حین تردد بود مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران به منظور بازرسی قصد متوقف کردن خودرو را داشته که با تمرد راننده خودرو به دستور ایست پلیس روبرو و در تعقیب، مراقبت و با شگردهای خاص پلیس، از فرار این خودرو که حامل احشام سرقتی بوده ممانعت شد.

باقری افزود: در نهایت با توقیف خودرو دو نفر سارق دستگیر و در بازرسی خودرو تعداد ۱۴ راس دام سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در ادامه در این خصوص عنوان داشت: سارقین غیر بومی بوده و این احشام را شب گذشته از یکی از روستاهای، استان همجوار از فردی با هویت معلوم سرقت کرده و با گذشتن از مسیر شهرستان بهار قصد فروش آن را در استانهای مرکز کشور داشتند.

باقری ابراز داشت: سارقان با توجه به گستردگی تور پلیس در دام مامورین پاسگاه آبرومند شهرستان بهار افتاده و برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

باقری در پایان سخنانش با اشاره به سامانه مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از مردم شهرستان بهار خواست تا هرگونه موارد مشکوک را به این سامانه گزارش کرده و پلیس را کمک کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار