معاون توسعه مشارکت‌های مردمی امداد استان ایلام گفت: 17 هزار و 260 حامی از ایتام استان حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 26 May 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛رمضان دستیاری اظهار کرد: بیش از 68 درصد مردم استان ایلام در زمینه دستگیری از نیازمندان و همچنین پرداخت صدقه مشارکت دارند . و در حال حاضر 17 هزار و 260 حامی از ایتام استان حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی امداد استان ایلام افزود: سال گذشته 78 میلیارد ریال توسط حامیان امداد این استان به خانواده‌های یتیم کمک شده است که این میزان کمک در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین و در طول 12 ماهه سال گذشته صورت گرفته است .

دستیاری تعداد کودکان مورد حمایت حامیان در این استان را بیش از 3 هزار و 200 کودک یتیم و عضو خانواده محسنین عنوان کرد و گفت: به صورت میانگین هر یک از ایتام استان ایلام دارای بیش از 5 حامی بوده و میانگین درآمد هر کودک نیز در ماه بیش از 2 میلیون ریال است. همچنین متوسط سرانه پرداختی هر یک از حامیان به کودکان یتیم بیش از 370 هزار ریال در ماه به هر یتیم است .

وی گفت: به منظور جمع آوری صدقات مردم تعداد بیش از 85 هزار صندوق صدقه در سطح استان شامل صندوق‌های بزرگ، متوسط و خانگی نصب شده است .

دستیاری تصریح کرد: مردم استان سال گذشته از طریق این صندوق‌ها بیش از 19 میلیارد و 350 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند که این رقم پرداختی صرف اموراتی همچون ساخت مسکن نیازمندان، کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، هزینه‌های درمانی نیازمندان، کمک هزینه خرید جهیزیه و موارد دیگر شده است. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار