کد خبر: ۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ 11 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از اروم نیوز ،زهرا بخشایشی در گفت و گوی خبری، گفت: والیبال مردان ارومیه طی چندین سال تلاش و همکاری همه جانبه به این سطح رسیده، در عرصه های حرفه ای حضور داشته و حرفی برای گفتن در سطح ملی دارد؛ اما باید توجه کرد که تیم والیبال بانوان در این شهرستان تیمی نوپا است و نباید انتظار جهشی یک باره از این تیم داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه کارشکنی ها و عدم همکاری اشخاصی مانند مریم یکتایی، نسرین علیزاده و سیمین ایرجی باعث شده تا اخبار کذبی در اختیار رسانه ها قرار گیرد؛ همین افراد که مدعی هستند بنده به خاطر سفارش پدرم در شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه فعالیت می کنم، آیا اطلاعی از رزمه ورزشی بنده ندارند؟

وی افزود: تعدادی از این افراد اعلام کردند که عضو تیم ملی هستند ولی هیچ سندی مبنی بر این امر وجود ندارد و ادعای آنها کذب است؛ وقتی به تعدادی از این عزیزان مراجعه و خواستار همکاری با آنان شدیم، اعلام کردند که خانم "دشتبان" سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در حدی نیست که به آنان آموزش دهد؛ باید تذکر دهیم که باشگاه تعیین کننده مربی و بازیکنان است نه بازیکنان.

بخشایشی ادامه داد: قراردادی برای سرپرستی در تیم بانوان والیبال ارومیه امضا نکردم و تنها به خاطر عشق و علاقه و بدون دریافت حتی یک ریال این مسئولیت را پذیرفتم.

وی با قابل توجیه دانستن شکست های پی در پی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه گفت: تیم ما تیمی نوپا است و متاسفانه بازیکنان موجود در تیم آمادگی لازم برای حضور در سوپر لیگ را ندارند؛ تیمی که ابزار ندارد به طور حتم بازنده میدان خواهد بود؛ همگی تاثیر رفتن سعید معروف بر تیم والیبال ارومیه را دیدیم ولی به علت اینکه ستاره های بسیاری در این تیم وجود دارد با برنامه ریزی مناسب این خلاء تا حدودی برطرف شد ولی باید اذعان کرد تیم والیبال بانون هیچ ستاره ای ندارد.

سرپرست تیم والیبال بانوان شهرداری با اعلام اینکه ماکسیمم پرداختی به بازیکنان تیم 2.5 میلیون تومان است، اظهار کرد: اعتبار اختصاص یافته برای تیم ما کمتر از یک چهارم بودجه سایر تیم های والیبال بانوان در سوپر لیگ است؛ علاوه بر این موارد ما حتی برای اعزام به مسابقه نیز از اتوبوس استفاده می کنیم و بازیکنان مسیر 17 ساعته را با اتوبوس طی می کنند.

وی با بیان اینکه، با التماس و خواهش توانستیم آقای حضرت پور شهردار ارومیه را به تیم داری در سوپر لیگ بانوان متقاعد کنیم؛ اظهار کرد: تیم داری در والیبال بانوان ارومیه، نه تنها باعث شناساندن بازیکان بومی در سطح ملی می شود بلکه پیامد های مثبت گوناگونی از جمله ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه این رشته در بین بانوان و حتی اعزام داوران بومی به مسابقات ملی را در پی دارد.

سرپرست تیم والیبال بانوان شهرداری ادامه داد: در صورت ادامه روند کنونی، تا 10 سال آینده نیز ارومیه در سوپرلیگ بانوان تیمی نخواهد داشت؛ عده ای همیشه از پشت خنجر می زنند؛ با توجه به تخریب های صورت گرفته علیه ما، پشت دستم را داغ می کنم که دیگر برای ملت و دولت دلسوزی نکنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار