رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بالگرد فوریت پزشکی استان برای نجات جان جوان 37 ساله و انتقال این مصدوم تصادف رانندگی جاده مهران به بیمارستانی در شهر ایلام به پرواز درآمد.
کد خبر: ۴۳۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 01 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر علی دل پیشه در این رابطه اظهار کرد: امروز بر اثر تصادف یک دستگاه بونکر حمل سیمان با یک دستگاه خودرو زانتیا در محدوده شهر مهران یک نفر مصدوم شد.
 
وی افزود: پس از انتقال این فرد مصدوم بوسیله آمبولانس فوریت های پزشکی پایگاه شهری به بیمارستان امام حسین (ع) اقدامات درمانی از جمله اینتوباسیون و چست تیوب گذاری برای
 
وی انجام شد و برای انتقال به بیمارستانی در ایلام، تقاضای اعزام بالگرد به مهران اعلام شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام کرد: تیم اورژانس هوایی فوریت های پزشکی استان در ساعت 10 و 35 دقیقه به سمت مهران پرواز کرد و مصدوم در ساعت 11 و 20 دقیقه به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام منتقل و تحویل کادر درمانی شد.
 
دکتر دل پیشه با اشاره به اینکه استقرار اورژانس هوایی در استان از خدمات طرح عظیم و ماندگار طرح تحول نظام سلامت است، یادآور شد: نجات جان هم استانی های عزیز توسط بالگرد هوایی اورژانس موجب رضایت مندی مردم و بخصوص مصدومان و بیماران اعزام شده و همچنین دلگرمی و انگیزه مضاعف در بین ما خدمتگزاران مردم در بخش بهداشت و درمان شده است.
 
 با راه اندازی اورژانس هوایی در استان و استقرار بالگرد در این استان از ابتدای فروردین ماه امسال تا امروز تعداد 19 مصدوم شامل بیماران سکته های قلبی و مغزی، مادران باردار و مصدومان حوادث رانندگی از مناطق مختلف استان با بالگرد هوایی فوریت پزشکی به مراکز درمانی منتقل شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار