رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: محمدرضا ولدی با ۶ امتیاز دوم شد و سید پرویز موسوی و علی مجیدی شادان هر دو با ۵ امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۳۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 05 June 2017
رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان گفت: مسابقه شطرنج سریع هفتگی همدان در خانه شطرنج برگزار شد.

به گزارش مهر؛ احمدعلی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج سریع هفتگی استان‌همدان اظهار داشت: مسابقه شطرنج سریع هفتگی همدان ویژه هفته دوم خردادماه، با شرکت ۲۸ نفر در ۷ دور، در محل هیئت شطرنج همدان و به داوری بهاره قربانی برگزار شد.

وی افزود: در پایان صادق اسدی با کسب هر ۷ امتیاز ممکن، به مقام قهرمانی رسید.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: محمدرضا ولدی با ۶ امتیاز دوم شد و سید پرویز موسوی و علی مجیدی شادان هر دو با ۵ امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

بابایی عنوان کرد: همچنین مهرداد جمالی و محمدحسین قنبر علی فرزاد با کسب ۴ امتیاز عنوان بهترین بازیکن پیشکسوت و بهترین بازیکن رده سنی را کسب کردند.

وی با اشاره به ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی تابستانه بیان کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان، همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل هیئت شطرنج همدان و توسط جواد زارعی انجام می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان عنوان کرد: کلاس‌های آموزشی هیئت شطرنج همدان، از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته و در هر دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار