امام جمعه سرابله :
امرایی گفت : اینجانب ذره ای از موضع خود درقبال این افراد که هیچ جایگاهی در بین مردم و جریانات سیاسی کشور ندارند کوتاه نمی آیم . همچنین از دستگاههای قضایی وامنیتی ،ورود سریع و برخورد قاطع با این افراد خود سر را خواستارم.
کد خبر: ۴۳۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 08 June 2017

هفته جاری ،موضعگیری امام جمعه شهرستان چرداول در خصوص برخی حاشیه های اتفاق افتاده در جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در شهرستان چرداول در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باز تاب داده شد .

از انجاییکه امام جمعه این شهرستان در سخنانی با تقبیح برخی حرکات وشعارهای داده شده توسط برخی افراد ،بنوعی از بروز چنین رفتارهایی اعلام انزجار نموده واز سویی دیگر این موضوع در رسانه های استان واکنشهای متفاوتی را بدنبال داشت وهر رسانه براساس برداشت خود به سخنان ایشان ،مبادرت به انتشار مطالبی نمودند،که متعاقب موضعگیری رسانه های استان ، حجه الاسلام امرایی امام جمعه شهرستان چرداول به اخبار این رسانه ها واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ایلام ،امام جمعه شهرستان چرداول در تماس با این رسانه وگفتگو با خبرنگر ما  وارایه توضیحاتی خواستار انتشار آن شد .

امام جمعه شهرستان چرداول اظهار کرد : شهرستان چرداول یکی از شهرستانهای پویا و با سابقه در خشان انقلابیگری در طول قریب به چهار دهه از عمر بار برکت انقلاب اسلامی است . رشادت ها و پایمردی های این مردم در دفاع از کیان نظام و رقم خوردن اولین فتح الفتوح دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس که منجر به آزاد سازی ارتفاعات میمک شد، بعنوان برگ زرینی در افتخار آفرینهای مردمان این دیار خودنمایی می کند.

حجه الاسلام امرایی گفت: حضور با صلابت وآگاهانه مردان وزنان این دیار در مناسبتهای ملی ،مذهبی وانقلابی و خصوصا مشارکت حداکثری آنان در انتخاباتهای مختلف بیانگر رشد وبلوغ سیاسی آنان و نشان دهنده اوج اعتقاد آنان به ارزشهای انقلابی واسلامی وپایبندی اشان به آرمانهای امام راحل ومقام معظم رهبری است.

امام جمعه چرداول بیان داشت : اینجانب در طول هشت سال افتخار خدمتگذاری به مردم این دیار و اعتقاد به پایبندی آنان به اصول وارزشهای اسلامی وانقلابی آنان ،برخود وظیفه می دانم بمنظور دفاع ازپیشینه درخشان  این مردمان خوب، به رفتارهای عده ای قلیل واکنش نشان دهم.

حجه الاسلام امرایی افزود: اینکه عده ای قلیل که تحت هیچ شرایطی نمی توان آنان را در زمره مردم فهیم این شهرستان به حساب آورد ،بخواهند با رفتارهای حاشیه ساز خلاف قانون اساسی ،شرع و مبانی قضایی کشور ،سابقه درخشان وانقلابی مردم شهرستان را تحت شعاع قرار دهند، اصلا برای اینجانب و هیچ نیروی دلسوز انقلاب و دوستدارشهرستان قابل هضم وپذیرش نیست .

وی ادامه داد: عده ای انگشت شمار در جریان جشن پیروزی دکتر روحانی در شهر سرابله از طریق رفتار های مشمئز کننده ای حاشیه های تلخی را رقم زدند . این گروه قلیل نه به جریان راست ونه به جریان اصلاح طلب وابسته نبوده وحتی برای مرامهای اصولگرایی و اصلاح طلبی ارزش قایل نیستند .

امام جمعه سرابله خاطر نشان کرد:این افرادکه در کارنامه خود سابقه های سوء فراوانی را دارا می باشند ، در حرکاتی مغرضانه و با عبور از خطوط قرمز نظام وقانون اساسی، با هتاکی به مقام معظم رهبری بعنوان نایب امام عصر (عج) وولایت مطلقه فقیه ،شیرینی این حماسه ملی را در کام مردم تلخ نمودند .

وی تاکید کرد: خطاب بنده در واکنش به رفتار خلاف قانون این افراد، هیچگاه متوجه مردم نجیب این شهرستان نبوده ،بلکه در دفاع از پیشینه درخشان این مردم فهیم صورت گرفته است ، که متاسفانه برخی از رسانه ها در این خصوص سوء برداشت داشته اند .باید به عرض برسانم اینجانب برخود وظیفه می دانم که نگذارم عده ای انگشت شمار پیشینه افتخار آمیز این مردم را خدشه دار نمایند .

امام جمعه سرابله گفت :بزرگان این شهرستان بحمدلله از اسم وآوازه خوبی در استان برخوردارند وبا وجود جوانان مومن ،نخبه وانقلابی ،این حرکات نمی تواند در سابقه در خشان این دیار خللی وارد کند.اینجانب افتخار می کنم که هشت سال خدمتگزاری  چنین مردمان انقلابی را در کارنامه خود دارم  .

وی افزود : اگر دربین حدود هشتصد امام جمعه سطح کشور ،اینجانب در زمینه تبیین ارزشهای انقلابی وفعالیتهای فرهنگی و تامین زیرساختهای فرهنگی، بعنوان سه نفری که توانسته ام از دست بزرگان تندیس دریافت بنمایم ،تنها  به عشق مردم این دیاربوده است.

امرایی در پایان تصریح کرد: اینجانب ذره ای از موضع خود درقبال این افراد که هیچ جایگاهی در بین مردم و جریانات سیاسی کشور ندارند کوتاه نمی آیم . همچنین از دستگاههای قضایی وامنیتی ،ورود سریع و برخورد قاطع با این افراد خود سر را خواستارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار