مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تیم فوتبال پیشکسوتان مهران روز جمعه میزبان تیم پیشکسوتان استان بغداد عراق در ورزشگاه یک هزار و 500 نفری شهدای مهران برگزار است.
کد خبر: ۴۵۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 06 July 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز حیدرزاده  اظهار کرد: این دیدار به مناسبت سالروز آزادسازی شهر مهران در جریان جنگ تحمیلی برگزار می شود.
 
وی افزود: تیم پیسکسوتان استان بغداد عراق بمدت 2 روز در خوابگاه آموزش و پرورش شهرستان مهران اقامت دارد و تمام امکانات و شرایط لازم برای اسکان بازیکنان و کادر فنی این تیم فراهم شده است.
 
حیدرزاده یادآور شد: اطلاع رسانی این دیدار و برای حضور تماشاچیان در ورزشگاه از طریق صدا و سیمای مرکز ایلام، خبرگزاری ها و نصب بنر در سطح شهر انجام شده و امیدواریم حضور تماشاچیان باعث بهتر برگزار شدن بازی شود و سالروز آزادسازی مهران و یاد و خاطره شهدا زنده شود.
 
وی تاکید کرد: اقدامات لازم و تدابیر امنیتی و پزشکی برای برگزاری این دیدار با حضور نیروهای انتظامی و شبکه بهداشت شهرستان مهران انجام می شود.
 
به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران 10 تیر سال 65 در عملیات کربلای یک و در 10 روز نبرد سخت توسط رزمندگان اسلام آزاد شد.
 
دیدار دوستانه تیم فوتبال پیشکسوتان مهران و تیم پیشکسوتان استان بغداد روز جمعه 16 تیرماه جاری ساعت 18در ورزشگاه یک هزار و 500 نفری شهدای شهر مهران برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار