رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: لایحه مدیریت بحران تا پایان سال اجرایی می شود.
کد خبر: ۴۵۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 08 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛مرتضی سلیمی  افزود: ۴۰ هزار ساعت آموزش به افراد در حوزه واکنش های سریع در مواقع بحران ارائه شده است.
 
وی افزود: بدون شک پیشگیری مهمترین اثربخشی را در کاهش آثار مخرب حوادث طبیعی دارد و با توجه به اینکه کشورمان از نظر تعداد حوادث طبیعی از کشورهای بلاخیز جهان است باید این مسئله در دستور کار مسئولان برای همراهی بیشتر مردم با برنامه ها باشیم.
 
وی تاکید کرد: اگر بتوانیم آمادگی مردم و دستگاه ها را برای مقابله با بحران ها ارتقاء دهیم شاهد کاهش قابل ملاحظه خسارت های جانی و مالی حوادث خواهیم بود.
 
رئیس امداد و نجات کشور اضافه کرد: در این راستا لایحه مدیریت بحران آماده شده و حتی در کمیسیون شوراهای مجلس نیز تصویب شده و تا پایان سال جاری شاهد اجرای آن خواهیم بود.
 
سلیمی از برنامه ریزی گسترده این جمعیت برای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: در صورتیکه وظیفه کمیته اسکان به این سازمان محول شود آمادگی داریم نیاز های زائران را تامین کنیم.
 
وی یکی از برنامه های این سازمان را جمع آوری پایگاه های امداد و نجات کانکسی برشمرد و گفت: باید بتوانیم با راه اندازی مراکز مجهز تر خدمات رسانی به حادثه دیدگان را ارتقا دهیم./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار